Satu Simelius aloittanut Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajana

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Satu Simelius aloittanut Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajana
8.1.2016 17:38
Satu Simelius puoluekokous Turussa 2014.jpgSatu Simelius lippumarssilla Turun puoluekokouksessa 2014

Sauvolainen valtiotieteiden maisteri Satu Simelius on aloittanut 7.1.2016 Keskustan Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtajan viransijaisena. Simelius toimii Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajana vuoden 2016, toiminnanjohtaja Hanna Vuolan vuorotteluvapaan aikana.

Sauvon kunnallispolitiikassakin mukana oleva Simelius on työskennellyt aiemmin muun muassa kansanedustajan avustajana eduskunnassa, maahanmuuttovirastossa, ulkoasiainministeriössä sekä YK:n pakolaisjärjestössä. Varsinais-Suomen Keskustan piirihallituksessa hän on toiminut vuosina 2014 ja 2015.

– Olen todella innoissani, kun olen voinut palata takaisin kotimaakuntaan näin mielenkiintoisten työtehtävien pariin. Hanna Vuolan suuriin saappaisiin on kunnia astua. Haluan tämän vuoden aikana kehittää keskustalaista järjestötyötä ja lisätä keskustalaisen aatemaailman tunnettavuutta Varsinais-Suomessa, Simelius sanoo.