Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Satu Koskinen ehdolla puoluevaltuuston puheenjohtajaksi ja Milla Rautanen varapuheenjohtajaksi
19.11.2012 10:00

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus esittää maatalousyrittäjä Satu Koskista Karstulasta keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi ja ravintola-alan yrittäjä Milla Rautasta Keuruulta puoluevaltuuston varapuheenjohtajaksi. Piirihallitus päätti esityksistä 16.11.2012 kokouksessaan.

Satu Koskinen on vahva keskustavaikuttaja; Keskustan Keski-Suomen piirin varapuheenjohtaja, Keskustan Karstulan Pääjärven osaston monivuotinen puheenjohtaja, puoluevaltuuston jäsen ja Karstulan kunnanvaltuuston puheenjohtaja. Satu on poliittisena vaikuttajana ihmisläheinen, tasapuolinen, kuunteleva ja määrätietoinen joukkuepelaaja. Puoluevaltuuston puheenjohtajana hän nostaisi puolueen strategiatyön sen ansaitsemalle paikalle. Nähdään – tehdään – toimitaan on Satun motto puoluevaltuustotyössä.

Satu Koskinen on 45-vuotias agrologi, kolmen lapsen äiti ja yrittäjämiehen puoliso.

Milla Rautanen on keuruulainen ravintola-alan yrittäjä, aktiivinen keskustalainen ja keskustanainen. Monipuolisen järjestötaustan lisäksi Milla on aktiivisesti mukana Keurusseudun kehittämisessä ja kuntapolitiikassa Keuruun kaupunginhallituksen jäsenenä ja kaupunginvaltuutettuna. Millan arvot vaikuttajana perustuvat kodin, uskonnon ja isänmaan kunnioittamiseen. Puoluevaltuuston päätöksentekoon hän haluaa varapuheenjohtajana tuoda sydämensä, rohkeutensa ja ennakkoluulottomuutensa. Toisten ihmisten välittämisestä, epäitsekkyydestä ja kovasta työstä syntyy vahvaa keskustalaista politiikkaa 2010-luvun haasteisiin.

Milla Rautanen on naimisissa, kahden lapsen äiti ja koulutukseltaan päivähoitaja.

Keskustan puoluevaltuusto valitsee puoluevaltuuston puheenjohtajan ja kolme varapuheenjohtajaa kaksivuotiskaudeksi Kouvolassa 24.marraskuuta 2012.

Lisätiedot:

Pauliina Maukonen-Kärkkäinen
toiminnanjohtaja, Keskustan Keski-Suomen piiri ry.
GSM 050-573 5353