Satu Koskinen ehdolla Keskustapiirin puheenjohtajaksi

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Satu Koskinen ehdolla Keskustapiirin puheenjohtajaksi
8.11.2018 15:32
SatuKoskinen1.jpg

Agrologi, maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi. Koskisella on laaja poliittinen kokemus yli 20 vuoden ajalta niin kuntapolitiikasta Karstulasta kuin Keskustan paikallisosastossa, kunnallisjärjestössä, keskustapiirissä, puoluevaltuustossa sekä myös varajäsenenä puoluehallituksessa. Tällä hetkellä Koskinen on Keski-Suomen keskustapiirin varapuheenjohtaja. Hän on myös Keskustanaisten jäsen.

-Vuosi 2019 on poliittisen järjestön kenttäkoneiston todellinen testi, Satu Koskinen kertoo. Edessä on kolmet vaalit: maakuntavaalit, eduskuntavaalit ja Euroopan parlamentin vaalit. Etenkin maakuntavaalit on Keskustalle näytön paikka.

- Keskustan pitkäaikainen tavoite maakuntahallinnosta vaatii toteutuakseen sitoutuneita valtuutettuja käynnistämään uuden maakunnan toiminnot. Ehdokaslistamme tulee olla täysi myös eduskuntavaaleissa, joissa tavoittelemme neljää paikkaa.  EU-vaaleissa meillä on oma potentiaalinen ehdokkaamme Mauri Pekkarinen, jonka vaalityössä piirin ja kunnallisjärjestöjen tulee olla näkyvästi mukana, Satu Koskinen linjaa piirin vuoden 2019 tavoitteita.

Satu Koskista on pyydetty asettumaan ehdolle piirin puheenjohtajaksi. - Olen valmis laittamaan itseni likoon ja sitoutumaan keskustalaisen politiikan toteuttamiseen Keski-Suomessa, Koskinen vakuuttaa.

Keskustan Keski-Suomen piiri valitsee puheenjohtajan syyskokouksessaan Hankasalmella perjantaina 16.marraskuuta.

Lisätiedot:

Satu Koskinen