Pilvi Hyttinen naisten piirin johtoon

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Pilvi Hyttinen naisten piirin johtoon
3.11.2017 8:00
Pilvi Hyttinen.jpg

Pilvi Hyttinen Keskustanaisten Karjalan piirin johtoon

Keskustan Karjalan piiri valitsi syyskokouksessaan johtokunnan vuodelle 2018. Piirin puheenjohtajaksi valittiin lappeenrantalainen Pilvi Hyttinen.

Keskustanaisten Karjalan piirin vuoden 2018 järjestöllisenä teemana on hyvinvointi. Piirin tulevaa toimintavuotta värittää vaalit. Presidentinvaalit käydään 28.1.2018, maakuntavaalit lokakuussa ja seurakuntavaalit marraskuussa.

-Meillä on hiton hauska, iloinen ja hyvin puhelias karjalainen mimmiporukka kasassa. Olen tosi otettu valinnasta. Tällä porukalla on hyvä lähteä ensi vuoteen, totesi puheenjohtaja Hyttinen tuoreeltaan valintansa jälkeen.

Varapuheenjohtajana valittiin jatkamaan Merja Virtanen Lappeenrannasta. Uusina henkilöinä Keskustanaisten Karjalan piirin johtokuntaan valittiin Jaana Koskinen sekä Marja Hietamies Lemiltä ja Satu Nousiainen Lappeenrannasta. Vanhoina jäseninä uudessa johtokunnassa jatkavat Laura Kaijanen sekä Anna-Maija Sipiläinen Lappeenrannasta ja Päivi Sormunen Imatralta.

Keskustanaisten Karjalan piiri ry