Pilvi Hyttinen jatkaa Keskustanaisten Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Pilvi Hyttinen jatkaa Keskustanaisten Karjalan piirin johdossa
18.11.2018 12:29
Hytttinen Pilvi.jpg

Keskustan Karjalan piiri valitsi syyskokouksessaan piirihallituksen vuodelle 2018. Piirin puheenjohtajana jatkaa lappeenrantalainen Pilvi Hyttinen.

Keskustanaisten Karjalan piirin vuotta 2019 värittää vaalit. Eduskuntavaalit pidetään huhtikuussa ja eurovaalit toukokuussa. Lisäksi vuonna 2019 on määrä pitää maakuntavaalit.

-Meillä on huippu poppoo ja vakiintuneita tapahtumia. Edessä on työntäyteinen ja hauska vuosi. Varmasti kiirettä pitää, mutta kun joka välissä kuuluu hersyvä naurun remakka sitä jaksaa kiirettäkin, Pilvi Hyttinen puntaroi.

Keskustanaisten varapuheenjohtajiksi valittiin Merja Virtanen Lappeenrannasta. Keskustanaisten johtokunnassa uutena varsinaisena jäsenenä aloittaa Eveliina Lohko Lappeenrannasta  (varalla Johanna Ikävalko Lappeenrannasta). Vanhoina jäseninä jatkavat lappeenrantalaiset Anna-Maija Sipiläinen (varalla Laura Kaijanen) ja Satu Nousiainen (varalla Tuula Partanen). Lisäksi johtokunnassa jatkavat Marja Hietamies Lemiltä (varalla Tuula Konttinen Lemiltä) sekä Päivi Sormunen Imatralta (varalla Oili Kiiski Lemiltä).

Keskustanaisten Karjalan piiri ry.