Piirin vuosikokouksessa kuultiin puoluekokouksen ehdokkaita

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Piirin vuosikokouksessa kuultiin puoluekokouksen ehdokkaita
15.5.2012 0:00

2012-05-14-039.jpg

Keskustan Karjalan piirin vuosikokous pidettiin maanantaina 14.5 Lappeenrannassa. Kokousta ennen ohjelmassa oli puheenjohtajien vaalipaneeli. Paikalla olivat kaikki kolme neuvoa-antavan jäsenvaalin ehdokasta: Tuomo Puumala, Juha Sipilä ja Paavo Väyrynen.

Suomenmaa kirjoitti vaalipaneelista seuraavasti: ”Omia linjavetojaan määrittäessä kaikki puheenjohtajaehdokkaat korostivat koko Suomen elinvoimaisena pitämistä. Tätä ei nykyhallitus tue. EU:n rahatarpeille piikki on nyt kiinni. Suomen pitäisi kehittää omaa kilpailukykyään ja estää eriarvoisuuden ja nuorten syrjäytymisen kasvu” (Suomenmaa 16.5, Arja Ukkonen).

Kokouksen asiakohta Keskustelu piirihallituksen esittämästä teemasta ääneen pääsivät varapuheenjohtaja- ja puoluesihteeriehdokkaat. Paikalla varapuheenjohtajaehdokkaista kokouksessa olivat Johannes Hirvaskoski, Markku Pakkanen, Arto Pirttilahti, Juha Rehula, Annika Saarikko ja Jari Tasanen. Puoluesihteeriehdokkaista Lappeenrannan valtuustosalissa oli kokousväelle linjaamassa Sami Kilpeläinen ja Antti Varis.

Keskustan Karjalan piirin vuosikokous otti kantaa kuntauudistukseen.