Peräpohjolan Keskusta: Katri Kulmuni Keskustan puheenjohtajaksi

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Peräpohjola / Suomeksi / Uutiset ja tapahtumat / Uutisarkisto / Peräpohjolan Keskusta: Katri Kulmuni Keskustan puheenjohtajaksi
1.7.2019 16:33

Peräpohjolan Keskustan piirihallitus esittää virallisesti YTM, elinkeinoministeri Katri Kulmunin valintaa Keskustan puheenjohtajaksi. Keskusta valitsee puolueelle uuden puheenjohtajan la 7.9.2019 järjestettävässä ylimääräisessä puoluekokouksessa Kouvolassa. Olemme tästä päätöksestä innoissamme ja ylpeitä siitä, että meillä on täältä Lapista oma ehdokas tehtävään.

Mielestämme Katri Kulmuni on paras vaihtoehto luotsaamaan Keskusta uudelle vuosikymmenelle. Suomi tarvitsee vahvan Keskustan ja meän Katrin johdolla tämä on mahdollista. Kulmunin linjaukset köyhän asiasta ja aluepolitiikasta puhuttelevat meitä täällä Peräpohjolassa toden teolla. Hajautettu yhteiskunta, alueiden oma päätäntävalta ja koko Suomen menestys tarvitsevat puolestapuhujansa.

Keskustalainen aate nojaa edellä mainittujen asioiden lisäksi myös yritteliäisyyteen ja omatoimisuuteen, edistykseen, kestävään luontosuhteeseen sekä ihmisyyteen ja sivistykseen. Nämä asiat puhuttelevat meitä jokaista. Keskustan on oltava pääväylä sille, kuinka meille tärkeisiin asioihin voi vaikuttaa.

Keskustan tehtävä on mahdollistaa, että joka ikinen meistä suomalaisista voi vaikuttaa kotiseutunsa ja kotimaansa asioihin. Uskomme, että Katri Kulmuni on henkilö, jonka johdolla näin on tulevaisuudessakin. Puolue ei ole myöskään mitään ilman laajaa jäsenistöään. Peräpohjolan piiri kannustaakin kaikkia keskustalaisesti ajattelevia liittymään puolueeseen ja vaikuttamaan tätä kautta Suomen tulevaisuuteen.

Lisätietoja:

Tanja Joona,