Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin
13.6.2019 14:00

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

Reitti 1:
Kinnula tai Pihtipudas (lähtöpaikka riippuu siitä kummasta enemmän lähtijöitä)
Viitasaari
Hirvaskankaan Abc
Kanavuoren Abc
Joutsa
Kouvola

Reitti 2:
Kyyjärvi
Karstula
Keuruu
Jyväskylä (Keljo?)
Muurame
Jämsä
Kuhmoinen
Vääksy
Kouvola

Bussien noutoajat tarkentuvat kun saamme tarkempaa tietoa puoluekokouksen ohjelmasta ja sen aikataulusta.

Bussikuljetuksen hinta on n. 50€ meno-paluu (hinta voi vaihdella lähtijöiden määrän mukaan).

Piiri pidättää oikeuden tehdä muutoksia reittiin ja/tai perua kuljetukset mikäli lähtijämäärä jää liian pieneksi.

Piiritoimiston kesäaukiolo
Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä! Palaamme bussista paikan varanneille elokuun alussa.