Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Ministeri Juha Rehula 14.4 maakunnassa - teemana perusturvan, ikääntymisen ja omaishoidon kysymykset
12.4.2011 15:16

Sosiaali- ja terveysministeri Juha Rehula vierailee Etelä-Karjalassa torstaina 14.4. Päivän teemana on perusturva, ikääntyminen ja omaishoidon kysymykset.

Päivän ohjelma täyttyy Eksote-vierailuista, yleisötilaisuuksista ja omaishoidon ja palveluasumisen teemaillasta. Aamupäivästä ministeri Rehula tutustuu Eksoten toimintaan.

Kello 12.00-12.45 ohjelmassa on yleisötilaisuus IsoKristiinan Cafe Kristiinassa. Iltapäivä jatkuu Eksoten palveluihin perehtymisellä. Kello 15.15-15.45 on yleisötilaisuus Caffe Pregossa Imatralla. Kello 16.30-17.45 ohjelma jatkuu Rautjärvellä Eroon turvattomuudesta -omaishoidon ja palveluasumisen teemaillan muodossa Silamuskodissa. Päivän ohjelma päättyy Taipalsaarella kello 19.00-19.30 yleisötilaisuuteen K-Market Niivalla.

Matti Kuittinen
Keskustan Karjalan piiri ry