Mauri Pekkarinen ehdolle keskustan puheenjohtajaksi

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Mauri Pekkarinen ehdolle keskustan puheenjohtajaksi
11.1.2010 14:38

Keskustan Keski-Suomen piiri vetoaa elinkeinoministeri Mauri Pekkariseen, että tämä asettuisi ehdolle keskustan puheenjohtajaksi. Keski-Suomen piiritoimikunta keskusteli puolueen puheenjohtajatilanteesta perjantaisessa kokouksessaan. Esitys oli yksimielinen.

Keskustan Keski-Suomen piiri korostaa, että keskustan tulevaisuus vaatii vahvaa, näkemyksellistä ja yhteistyökykyistä johtajaa. Keskustan tulevan puheenjohtajan tulee myös olla valmis ottamaan pääministerin tehtävät hoitoonsa sekä uudistamaan puolueen toimintaa. Ministeri Mauri Pekkarisella on tähän tehtävään vaadittavat edellytykset.

Vuoden ensimmäisessä piiritoimikunnan kokouksessa valittiin piirille uusi työvaliokunta. Työvaliokuntaan vuonna 2010 kuuluvat: piirin puheenjohtaja Antti Suomala Laukaasta, varapuheenjohtaja Leila Lindell Äänekoskelta, varapuheenjohtaja Hannu Laitinen Jyväskylästä sekä Kristiina Manninen Hankasalmelta, Mika Kyrö Jämsästä, Teijo Peltonen Karstulasta, Marjatta Koivukoski Kinnulasta, Marita Jokinen Muuramesta ja Jari Koskenranta Petäjävedeltä. Työvaliokunnan sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Pauliina Maukonen-Kärkkäinen.

Lisätiedot:

Pauliina Maukonen-Kärkkäinen