Lappeenrannan paikallisyhdistys ja Asmo Karhu palkittiin

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Lappeenrannan paikallisyhdistys ja Asmo Karhu palkittiin
7.12.2011 14:00

Keskustan Karjalan piirin syyskokous pidettiin Parikkalassa 21.11. Kokouksen lopuksi jaettiin uuden käytännön mukaisesti Keskustan Karjalan piirin kiertopalkinnot sekä järjestettiin arpajaiset.

Mikko Kaarna –palkinnon sai Keskustan Lappeenrannan paikallisyhdistys ja sen vastaanotti Lappeenrannan paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Marjut Sassi.

Mikko Kaarna –palkinto jaetaan vuosittain Keskustan Karjalan piirin syyskokouksessa seuraavin perustein: ”Missä paikallisyhdistyksessä toiminta on vireää, vaikuttavaa ja tuloksellista, vuorovaikutus ympäröivän yhteiskunnan kanssa on vahvaa ja jäsenillä on hyvä olla.” Perusteluina Lappeenrannan paikallisyhdistyksen valinnassa oli aktiivinen toiminta ja ennakkoluuloton tapa löytää uusia toimintatapoja, mm. järjestää ”matalan kynnyksen” tapahtumia säännöllisesti ihmisten parissa.

Keskustan Karjalan piirin Hyvä kello -kiertopalkinto jaetaan myös vuosittain syyskokouksen yhteydessä. Palkittu on jäsen, joka on ollut aikaansaapa, vaikuttava, aktiivinen ja luonut hyvää henkeä tai palkinto voidaan myöntää loistavasta ideasta, teosta tai päätöksestä Karjalan piirissä. Tänä vuonna Hyvä kello -palkinto myönnettiin Asmo Karhulle Luumäeltä. Asmo Karhu on toiminnassaan osoittanut esimerkillistä aktiivisuutta, tunnollisuutta ja vastuunkantoa.

Lisätietoja;

Matti Kuittinen