Lähde mukaan!

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
29.11.2019 13:21
Retki eduskuntaan.png

Teemme retken eduskuntaan, puoluetoimistoon ja politiikka- ja toimintapäiville

Järjestämme yhteisretken Helsinkiin 7.-8.2.2020 (pe-la). Ohjelmaan sisältyy käynti eduskuntaan -jossa tapamme Anun, Hannan ja Hannun- kuuntelemme täysistunnon, saamme opastetun kierroksen eduskuntaan, käymme tutustumassa puoluetoimistoon (jossa tapaamme mm puoluesihteerin, ehkäpä myös muun puoluejohdon) ja illan päätteeksi tapaamme vielä MEP Elsi Kataisen illallisella. Tämä kaikki siis perjantaina.

Lauantaina voit osallistua puolueen politiikka- ja toimintapäiville (mikäli osallistut muista käydä ilmoittautumassa https://keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Politiikka--ja-toimintapaiva ) tai voit käydä kaupoilla kulttuurikohteissa tai viettää muutoin päivän vapaaehtoisen ohjelman mukaisesti.

Retki on kaikille avoin. Retken hinta on 135 euroa jäsenmaksunsa maksaneille (muille 185e) ja sisältää: meno-paluu bussikuljetuksen, ohjelman ja kahvit eduskunnassa sekä puoluetoimistolla sekä perjantain illallisen ja majoituksen 2 hengen huoneessa Hotelli Arthurissa.

Meidän tulee olla Helsingissä aikaisin aamupäivällä, joka tarkoittaa sitä, että bussin on lähdettävä liikkeelle aamuyöllä. Bussin tarkempi aikataulu toimitetaan myöhemmin. Bussi kulkee reittiä: Käsämän Teboil, Ylämyllyn Shell, Joensuun rautatieaseman edusta, Gulf Honkavaara, Onkamon risteys, Tolosenmäen Neste, Kesälahden Pivanka. Oletettu bussin aikataulu on Joensuusta klo 04.00 Joensuu, tarkka aikataulu toimitetaan myöhemmin. Paluu lauantaina Politiikka- ja toimintapäivien jälkeen n. klo 18 alkaen.

Ilmoittautumiset viimeistään 5.1. mennessä. Paikkoja rajoitetusti ja ohjelma muutokset mahdollisia. Ilmoittautumisen yhteydessä saat kuittausviestin onnistuneesta ilmoittautumisesta sähköpostiisi. Lasku retkestä lähetetään tammikuun alussa ja sen eräpäivä on 15.1.2020.

Retki tehdään yhdessä Pohjois-Karjalan Keskustanaisten kanssa.