Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. Jyväskylän Paviljongissa!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. Jyväskylän Paviljongissa!
23.8.2018 10:00

Keskustan Politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. kokoaa jälleen keskustalaisia luottamushenkilöitä, järjestöaktiiveja sekä politiikan penkkiurheilijoita koolle tällä kertaa Jyväskylän tapahtumakeskus Paviljonkiin. Tapahtuma on avoin kaikille keskustalaisille olet sitten vasta-alkaja tai pitkänlinjan maakuntasatraappi.

Otsikon politiikka on ajankohtaisia poliittisia aiheita, tulevaisuuden suunnittelua yhdessä sekä tietenkin aatteella vahvistettuja keskusteluja. Toiminta on uusia eväitä järjestötoiminnan johtamiseen, koulutusta some-viestinnän uusista tuulista ja vaali-/kampanjapäällikkövalmennusta.

Tarjolla on laaja kattaus keskusteluja, joissa esillä mm. eheä Suomi ja eriarvoisuuden torjunta, koulutus, ympäristö, perheet, kansanvallan ja vaikuttamisen muutos, tulevaisuuden maaseutu, suomalainen ruoka, kaupunkipolitiikka, kansanvälinen vaikuttaminen, työelämä, sosiaaliturva ja perustulo, ministeritentti sekä luonnollisesti maakunta- ja sote-uudistus.

Äänessä on Keskustan puoluejohdon ja ministereiden lisäksi esim. toimitusjohtaja, Mikael Junger, vanhempi asiantuntija Liisa Hyssälä Sitrasta, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola, professori Heikki Hiilamo, kaupunginjohtaja Tytti Määttä, professori emerita Marja Järvelä sekä eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen.

Ohjelmaan pääset tutustumaan tästä

Ilmoittautumaan pääset tästä