Keskustan piirijärjestöt olivat koolla Lappeenrannassa 5.10.2013

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan piirijärjestöt olivat koolla Lappeenrannassa 5.10.2013
5.10.2013 0:00

Keskustan Karjalan-, Kymenlaakson-, Etelä-Savon ja Itä-Savon piirien työvaliokunnat olivat koolla Lappeenrannan Wanhassa Makasiinissa lauantaina 5.10.

Palaverin aluksi kuultiin europarlamenttivaaleihin tähtäävän savonlinnalaisen Hanna Kososen puheenvuoro. Eurovaalien lisäksi palaveri käsitteli uuden Kaakon vaalipiirin asioita.

- Meillä oli keskusteleva ja hyvähenkinen tilaisuus. Yhteinen tahtotila on Keskustan piireissä vahva. Tämä oli kolmas palaveri tällä porukalla. Aiemmin olemme kokoustaneet Savonlinnassa keväällä ja Kouvolassa elokuussa. Nyt yhteiset askelmerkit alkavat olla selvillä, kiteytti palaverin tuloksia Keskustan Karjalan piirin puheenjohtaja Ari Torniainen.

Lisätietoja:

Ari Torniainen