Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila avautuu Porissa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uutiset ja Keskusta-TV / Uutiset / Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila avautuu Porissa
13.1.2020 11:48
perhekahvila uutiskuva.jpg

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila järjestetään Porissa perjantaina 17.1.2020. Keskustan tavoite on tehdä Suomesta lapsi- ja perhemyönteisempi maa. Parannettavaa on perheiden toimeentulossa, arjessa jaksamisessa, työn ja perheen yhteensovittamisessa sekä yhteiskunnan asenteissa ja arvostuksissa.

- Lapsi- ja perhemyönteisempi Suomi rakennetaan yhdessä. Ratkaisuja haettaessa Keskustalle on tärkeää huomioida perheiden omat tulevaisuuden toiveet ja arjen huolet. Pop up -perhekahvilassa olemmekin ennen muuta kuuntelemassa, Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli sanoo.

Pop up -perhekahvilassa on tarjolla juttuseuran lisäksi myös puuhaa lapsille, vauvojen minikirppis sekä pientä purtavaa niin lapsille kuin aikuisillekin.

Perhekahvila järjestetään Porin kauppakeskus Teljäntorin OLO roomissa perjantaina 17.1. klo 14 – 16. Keskustelemassa on Kallin lisäksi Keskustan Satakunnan piirin johtoa sekä muita puolueen aktiiveja.

Keskustan puoluesihteerin Riikka Pirkkalaisen mukaan pop up -perhekahvila on yksi osoitus siitä, miten puoluetta uudistetaan.

- Keskustan tavoite on parantaa suomalaisten arkea koko maassa. Uskomme, että myös ratkaisut löytyvät parhaiten arjen elämästä ihmisiä kuunnellen.

- Pop up -perhekahvilaan on matala kynnys tulla vaikka koko perheen voimin viettämään aikaa yhdessä ja samalla tekemään Suomesta lapsi- ja perhemyönteisempää. Kannustan keskustalaisia kautta maan järjestämään samanlaista toimintaa, Pirkkalainen sanoo.