Keskustan Uudenmaan piiri tukee Jasi Kuokkasta puoluesihteeriksi

Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Keskustan Uudenmaan piiri tukee Jasi Kuokkasta puoluesihteeriksi
8.5.2014 22:30

Keskustan puoluekokous Turussa 13.-15.6.2014 valitsee Keskustan puoluejohdon seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Kaksi uusmaalaista, Jasi Kuokkanen Vantaalta ja Ann-Mari Kemell, ovat ilmoittautuneet kisaan. Jasi Kuokkanen puoluesihteeriksi ja Ann-Mari Kemell varapuheenjohtajaksi.

Keskustan Uudenmaan piirin työvaliokunta rohkaisee Jasi Kuokkasta hänen harkitessaan ehdokkuutta puoluesihteerin vaalissa Turun puoluekokouksessa. Työvaliokunnan mielestä Jasi Kuokkanen on Vantaan kunnallisjärjestön puheenjohtajana ja piirin varapuheenjohtajana osoittanut vahvaa tahtoa ja näkemystä puolueen toimintojen ja vaalityön kehittämiseen erityisesti kaupungeissa ja muissa taajamissa. Jasi Kuokkanen on henkilönä ja esiintyjänä innostava. Hänen johdollaan järjestötoimintaan ja käytännön vaalityöhön voitaisiin saada uutta vauhtia.

Uudenmaan piiri pitää hyvänä, jos puoluekokoukseen syntyy kilpailua valittaessa henkilöitä eri johtopaikoille. Kilpaillen johtotehtäviin valittujen asemat ovat vahvat. Uudeltamaalta varapuheenjohtajaehdokkaaksi on ilmoittautunut espoolainen Ann-Mari Kemell. Riikka Pakarisen vetäytyessä puolueen varapuheenjohtajan paikalta piirin työvaliokunta tukee Ann-Marin valintaa hänen paikalleen.

Lisätietoja:

Jasi Kuokkanen, 050-5423703