Keskustan Karjalan piirin syyskokouksessa palkittiin toimijoita

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan Karjalan piirin syyskokouksessa palkittiin toimijoita
21.11.2019 14:00
Kuva Keskusta.jpg

Keskustan Karjalan piirin syyskokous pidettiin Taipalsaarella keskiviikkona 20.11. Poliittiset tilannekatsaukset pitivät Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Ari Torniainen. Kokouksen alussa luovutettiin puolueen ansiomerkkejä. Kokouksen aluksi Suomen Keskustan Kultaisen ansiomerkin saivat Paavo Apo ja Jaakko Meronen. Suomen Keskustan Hopeisen ansiomerkin saivat Tapio Arola ja Tiina Korpela.

Kokouksen lopuksi jaettiin piirin kiertopalkinnot. Mikko Kaarna -palkinto jaetaan yhdistykselle missä toiminta on vireää, vaikuttavaa ja tuloksellista, vuorovaikutus ympäröivän yhteiskunnan kanssa on vahvaa ja jäsenillä on hyvä olla. Mikko Kaarna palkinnon voittaja oli vuonna 2019 Keskustan Ylämaan paikallisyhdistys. Vuoden jäsenhankkija –palkinto annetaan vuoden aikana eniten uusia jäseniä hankkineelle henkilölle. Palkinnon sai Pekka Ässämäki Savitaipaleen kuntayhdistyksestä.

Hyvä kello -palkinto myönnetään jäsenelle, joka on ollut aikaansaapa, vaikuttava, aktiivinen ja luonut hyvää henkeä tai palkinto voidaan myöntää loistavasta ideasta, teosta tai päätöksestä Karjalan piirissä.
Hyvä kello -palkinto myönnettiin vuonna 2019 Kyösti Kylliäiselle Savitaipaleelta.

Alkion kynä -palkinnon saa Keskustan jäsen, joka on aktiivisesti tuonut esille Keskustan sanomaa Etelä-Karjalan printtimediassa ja / tai sosiaalisessa mediassa. Palkinto myönnettiin Tapio Arolalle Lappeenrannasta.