Keskustan Karjalan piirin ehdokkaat selvillä

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan Karjalan piirin ehdokkaat selvillä
14.10.2010 2:07

Keskustan Karjalan piiri asetti eduskuntavaaleihin seitsemän ehdokasta. Lisäksi Keskustan Karjalan piiri uudisti sääntöjään ja valitsi uuden tasa-arvosäännön mukaisesti piirihallituksen.

Keskustan Karjalan piiri päätti ehdokkaistaan

Keskustan Karjalan piiri asetti eduskuntavaaleihin seitsemän ehdokasta. Ehdokkaitamme vaaleissa ovat 51-vuotias sairaanhoitaja Marjo Huuhilo Lemiltä, 28-vuotias toiminnanjohtaja Henna Kaijanen Lappeenrannasta, 52-vuotias työnjohtaja Jouni Kemppi Lappeenrannasta, 49-vuotias kasvatustieteen maisteri ja koulunjohtaja Pekka Pesonen, 44-vuotias kansanedustaja ja luomuyrittäjä Kimmo Tiilikainen, 54-vuotias rakennusinsinööri ja laskentapäällikkö Ari Torniainen Lappenrannasta ja 20-vuotias opiskelija Hanna Tuuha Imatralta.

Keskustan Karjalan piiri onnistui hyvin ehdokasasettelussaan. Puolueen aate, arvot ja ihmisen puollustaminen kiinnostivat niin, että ehdokkaat valittiin vaalilla. Kaikki ehdokkaamme ovat innokkaasti lähdössä vaalityöhön oman maakunnan kehittämiseksi ja ihmisen hyvinvoinnin parantamiseksi.

Keskustan Karjalan piiri uudisti sääntöjään ja valitsi uuden tasa-arvosäännön mukaisesti piirihallituksen. Piirin puheenjohtajaksi valittiin Ari Torniainen, varapuheenjohtajiksi Irja Liimatainen Ruokolahdelta ja Hanna Tuuha, jotka ovat uusia jäseniä piirihallituksessa.

Jäseninä uudessa piirihallituksessa jatkavat Kari Toivonen Imatralta, Jukka Lohko, Katri Pulli ja Jaakko Seppänen Lappeenrannasta, Olavi Punkka Lemiltä, Asmo Karhu Luumäeltä, Ari Berg Parikkalasta, Harri Huhtanen Rautjärveltä, Tea Usvasuo Ruokolahdelta, Tero Hjerppe Savitaipaleelta, Marja Kauppi Suomenniemeltä ja Arja-Liisa Westinen Taipalsaarelta. Keskustanuorten edustajana uudessa piirihallituksessa jatkaa Pilvi Oikkonen Lappeenrannasta.

Poliittisen katsauksen kokouksessa piti hallinto- ja kuntaministeri Tapani Tölli. Järjestöllisen puheenvuoro käytti Maaseudun Sivistysliiton toiminnanjohtaja Paula Yliselä.

Keskustan Karjalan piiri ry.

Lisätietoja;

Ari Torniainen