Keskustan Karjalan piiri tukee Paavo Väyrystä Suomen presidentiksi

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan Karjalan piiri tukee Paavo Väyrystä Suomen presidentiksi
5.10.2011 17:49

Keskustan Karjalan piiri tukee Paavo Väyrystä Suomen presidentiksi

Keskustan Karjalan piiri tukee Paavo Väyrystä Suomen presidentiksi. Valtiotieteen tohtori Paavo Väyrysellä on vankka kokemus sekä sisä- että ulkopolitiikasta. Paavo Väyrynen on Suomen pitkäaikaisin ulkoministeri. Vuosikymmenien toiminta maailmalla ulkopoliittisten suhteiden, kestävän ympäristöpolitiikan, kehitysyhteistyön ja sivistyksen eteen - tekevät Paavo Väyrysestä parhaan ehdokkaan Suomen seuraavaksi presidentiksi.

Alati muuttuvassa maailmassa Suomi ja suomalaiset tarvitsevat vahvan periksi antamattoman arvo- ja tahtojohtajan. Suomi on ulkopoliittisessa tienhaarassa. Vaihtoehtoina on Paasikivi-Kekkosen linjan jatkuminen Suomen sotilaallisen liittoutumattomuuden ja itsenäisyyden säilyttämällä tai Suomen vähittäinen liittoutuminen ja sulautuminen kohti EU:n liittovaltiota ja sotilasliitto NATO:n jäsenyyttä.

Paavo Väyrynen on selkeästi paras vaihtoehto niille suomalaisille, jotka kannattavat Suomen itsenäisyyttä ja sotilaallista liittoutumattomuutta. Vahvaa arvo- ja tahtojohtajuutta tarvitaan niin kotimaassa kuin ulkomailla. Ehdokkuutensa julkistamistilaisuudessa Väyrynen nosti keskeisimmäksi teemakseen ihmiskuntapolitiikan kaikkine maailmanlaajuisine uhkakuvineen. ”On korostettava henkisiä, hengellisiä ja yhteisöllisiä arvoja materialismin ylivaltaa vastaan.”

Keskustan Karjalan piiri ry

Lisätietoja;