Keskustan Karjalan piiri: Keskusta seisoo sanojensa takana selkä suorassa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan Karjalan piiri: Keskusta seisoo sanojensa takana selkä suorassa
5.5.2011 13:23

Keskustan Karjalan piiri piti torstaina 5.5 Taipalsaarella vuosikokouksen. Vuosikokous julkilausui: "Keskusta seisoo sanojensa takana selkä suorassa" -kannanoton.

Eduskuntavaaleissa Keskusta painotti asioita. Keskustan johdolla tehtiin Suomessa politiikkaa mikä tuotti hyvinvointia koko maahan. Keskustan johdolla Suomi vietiin talouden taantuman yli inhimillisesti, mahdollisimman vähin vaurioin. Keskusta puolusti oikealla politiikalla suomalaisia työpaikkoja.

Keskustan Karjalan piiri korosti ennen eduskuntavaaleja tasavertaisten mahdollisuuksien luomista kaikille suomalaisille koko maassa. Meille on aina tärkeää, että asuinpaikasta ja ihmisen taustausta riippumatta kaikilla on mahdollisuus hyvään koulutukseen ja laadukkaaseen terveydenhuoltoon lähipalveluna.

Keskusta Karjalan piiri linjasi ennen vaaleja, että tulevaisuudessa pitää satsata myös ikäihmisten perhehoitoon, siis siihen että ikäihminen voi asua ja saada huolenpitoa oman kotinsa ulkopuolella yksityiskodissa. Keskustan Karjalan piirin eduskuntavaalien vaaliohjelmassa asia ilmaistiin: ”Ihmisten ikääntyessä on politiikalla tuettava omaishoitajuutta, ikäihmisten turvallista ja omaehtoista kotona asumista. Näin toimimalla turvaamme arvokkaan ja laadukkaan vanhuuden.”

Nykyisessä asemassamme pyrimme edelleen vaikuttamaan asioihin, jotka koemme tärkeiksi. Keskustan Karjalan piiri kiittää vaaleissa saamastaan tuesta ja on valmis puolustamaan asia-linjaansa.

Keskustan Karjalan piiri

Lisätietoja;