Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uutiset ja Keskusta-TV / Uutiset / Keskusta siirtää puoluekokouksensa syyskuulle – myös puoluevaltuuston kokous lykkääntyy
26.3.2020 11:51
yleisökuva.jpeg

Keskustan puoluehallitus päätti siirtää sääntömääräisen puoluekokouksen kesäkuun alusta syyskuun alkuun. Kokous järjestetään 4.-6.9.2020 Oulussa.

-Suomi elää koronaviruksen myötä poikkeusoloja, joten on selvää, että poliittiset kokoukset ja suurtapahtumat järjestetään vasta silloin, kun se on terveydelle turvallista. Keskustan puoluekokouksessa on tuhansia ihmisiä läsnä ja puoluehallitus arvioi, ettei kokouksen järjestäminen kesäkuussa ole käytännössä mahdollista, puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen kertoo.

Puoluehallitus totesi kokouksessaan myös, ettei puoluevaltuuston vuosikokouksen järjestäminen suunnitellusti huhtikuun lopussa ole mahdollista. Kokous pyritään järjestämään 6.-7.6. Puoluehallitus käsittelee puoluevaltuuston kokouksen koollekutsumista 7.5.