Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Keski-Suomen piiri järjestää kaksi linja-autokuljetusta Keskustan ylimääräiseen puoluekokoukseen kouvolaan 7.9.2019
14.8.2019 10:00
Puoluekokous2019some.jpg

Varaathan paikkasi bussiin piiritoimistolta puh: 045 327 4845 tai sähköpostilla: keski-suomi@keskusta.fi Linja-autot lähtevät Kinnulasta ja Kyyjärveltä napaten matkustajia kyytiin matkan varrelta. Myös muista piireistä Kouvolaan matkaavat ovat tervetulleita Keski-Suomen bussiin, mikäli pääsevät kyytiin matkanvarrelta. Aikatauluihin pääset klikkaamalla otsikkoa.

Piirin kautta on varattavissa paikkoja kahteen eri reittejä kulkevaan bussiin, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi tai 045 327 4845 viimeistään perjantaina 23.8.2019 klo 12.00 mennessä.

Reitin 1 aikataulu:
Kinnula (matkahuollon pysäkki), klo 6:00
Viitasaari (matkahuollon pysäkki), klo  6:50
Hirvaskankaan Abc, klo 7:45
Kanavuoren Abc, klo 8:25
Tauko 30 min. Kanavuoren ABC, klo 8:25-8:55
Lähtö Kanavuoren ABC, klo 8:55
Kouvola (Kouvolan jäähalli), klo 11:25

Huom! Saarijärveläiset, mikäli haluat nousta bussin kyytiin Karstulasta Hirvaskankaan Abc:n sijaan, ilmoitathan siitä piiritoimistolle, kiitos.

Bussin 2 reitti ja aikataulu
Kyyjärvi, klo 05:00
Karstula, klo 05:20
Keuruu, klo 06:30
Jyväskylä (Keljonkeskus), klo 07:30
Muurame, klo 07:40
Jämsä, klo 08:50.  (tauko 30 min )
Kuhmoinen, klo 09:20
Vääksy, klo 10:05
Kouvola, klo 11:40

Varaukset ovat nyt sitovia ja kannattaakin ottaa oma matkavakuutus mahdollisten sairausperuutusten varalle.

Molempien bussireittien hinta on 50€/matkustaja meno-paluu. Bussi lähtee takaisin samaa reittiä heti puoluekokouksen päätyttyä. Kokouksen kestoa on mahdotonta tietää etukäteen, joten kannattaa varautua myöhäiseen kotiutumisaikaan.