Karhu tarttuu Keskustan nuijan varteen Lappeenrannassa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Karhu tarttuu Keskustan nuijan varteen Lappeenrannassa
5.11.2019 11:00
Karhu.png

Keskustan Lappeenrannan kunnallisjärjestön puheenjohtaja vaihtuu vuodenvaihteessa. Kunnallisjärjestön syyskokous valitsi uudeksi puheenjohtajaksi yksimielisesti Jari Karhun. Kunnallisjärjestön puheenjohtajana vuosina 2018 ja 2019 toiminut Johanna Ikävalko ei asettautunut enää ehdolle.

- Tässä ajassa tarvitaan kyllä aatteellisuutta, yhteisöllisyyttä, yhdessä tekemistä ja talkoohenkeä – tuota kaikkea Keskustan toiminta minulle merkkaa. Olen kyllä kovasti otettu, että kunnallisjärjestön syyskokous luotti tämän tehtävän  minulle. Pesti alkaa vuodenvaihteesta, mutta aloitan valmistautumisen. Jos joku on kiinnostunut kuntavaaleista ja ehdokkuudesta voi olla yhteydessä vaikka minuun, vinkkaa Jari Karhu.

- Keskityn nyt työhön, perheeseen, opintoihin ja luottamustehtävien hoitamiseen. Järjestötoiminnassa on hyvä vaihtaa vetovastuuta tasaisin väliajoin. Keskustan kunnallisjärjestö alkaa nyt Lappeenrannassa valmistautumaan kuntavaaleihin ja Jari Karhu on hyvä valinta tuota projektia vetämään Kiitoksia kuluneesta kahdesta vuodesta. Nyt tuoreimpana minulla on muistissa 26.10. kunnallisjärjestön Uutispuuro -tapahtuma, jossa vieraili myös puolueen puheenjohtaja Katri Kulmuni. Tapahtuma oli oikein onnistunut kaikin puolin ja hyvä osoitus talkootyön voimasta, toteaa Johanna Ikävalko.

Kunnallisjärjestön varapuheenjohtajana jatkaa Jukka Lohko ja Anna-Maija Sipiläinen jatkaa sihteerinä. Vuoden 2020 hallitukseen valittiin Karoliina Ahtiainen, Antti Vilkko, Mirva Hyvärinen, Timo Lampi, Päivi Tikka, Jarmo Pulli ja Eveliina Lohko.

Lappeenrannan kunnallisjärjestö esittää Jari Karhua, Jukka Lohkoa ja Mirva Hyväristä Keskustan Karjalan piirin piirihallitukseen vuodelle 2020. Keskustan Karjalan piirin syyskokous pidetään 20.11. Taipalsaarella.

Keskustan Lappeenrannan kunnallisjärjestö ry.