Kansanedustaja Torniainen: Sipari-Pulsa- ja Häppiläntie vihdoin korjaukseen

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Kansanedustaja Torniainen: Sipari-Pulsa- ja Häppiläntie vihdoin korjaukseen
12.12.2017 16:21
Torniainen Ari kunta.jpg

Kansanedustaja Ari Torniainen iloitsee maantien 3864 välillä Sipari-Pulsa ja Häppiläntien (14707) ottamisesta korjauksen alle.

- Sipari-Pulsa saa lopultakin peruskorjausrahaa ensi vuoden budjetista. Summa on 700 000 euroa ja sillä saadaan hanke vihdoin alulle. Tämä tulee todella tarpeeseen, tätä on toivottu ja tarvittu jo kauan tien huonon kunnon vuoksi. Tienvarren asukkaat ja kylätoimikunta ovat olleet erittäin aktiivisia tien suhteen. Myös Häppiläntien 200 000 euroa peruskorjaukseen tulee välttämättömään tarpeeseen. Hyvä, että nyt saadaan korjaustyöt molemmilla teillä käyntiin, Torniainen painottaa.

Ari Torniainen, kansanedustaja, liikenne- ja viestintävaliokunnan jäsen