Kansanedustaja Torniainen: Rintamaveteraanien palveluista pidetään huolta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Kansanedustaja Torniainen: Rintamaveteraanien palveluista pidetään huolta
8.11.2017 16:16
Torniainen Ari kunta.jpg

. Tiedote ja siitä tehty juttu Suomenmaassa 8.11.2017.

Suomi voi juhlia 100-vuotiasta itsenäisyyttä siksi, että nykyiset veteraanit turvasivat sen viime sodissa.

Varsinaisessa talousarvioesityksessä esitetyn 32,7 miljoonan euron lisäksi rintamaveteraanien kuntoutustoimintaan osoitettua määrärahaa korotetaan 9 miljoonalla eurolla. Korotus tehdään siksi, että kuntoutukseen ja veteraanien kotiin vietäviin palveluihin varatut määrärahat ovat riittävät ja että kaikilla veteraaneilla on mahdollisuus päästä heille tarkoitettujen palveluiden piiriin.

- Hyvä, että veteraanit vihdoin saavat tarvittavat rahat kuntoutuspalveluihin. Tätä kautta maksamme edes pienen osan kunniavelastamme sodan käyneelle sukupolvelle, Torniainen iloitsee.

Ari Torniainen, kansanedustaja, Keskusta