Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa
31.10.2017 21:00
Kemppi Jouni LPRuusi.jpg

Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa

Keskustan Karjalan piiri valitsi syyskokouksessaan piirihallituksen vuodelle 2018. Piirin puheenjohtajana jatkaa Jouni Kemppi Lappeenrannasta.

Keskustan Karjalan piirin vuotta 2018 värittää vaalit. Presidentinvaalit käydään 28.1.2018, maakuntavaalit lokakuussa ja seurakuntavaalit marraskuussa. Keskustan Karjalan piirin tavoitteena maakuntavaaleissa on olla maakunnan suurin puolue.

-Presidentinvaaleissa Keskustan Karjalan piirin viesti on selkeä. Olemme tukemassa Matti Vanhasen valintaa Suomen tasavallan presidentiksi tammikuun vaaleissa, Jouni Kemppi totesi avauspuheenvuorossaan.

- Piiri on käynnistänyt maakuntavaalien ohjelmatyön. Ehdokkaille on pystyttävä kertomaan minkälaisista asioista maakuntavaltuusto ja maakuntavaltuutetut tulevat päättämään. Keskustan piirin tavoite on edelleen olla maakunnan suurin puolue maakuntavaalien jälkeen. Kuntavaaleissa emme saavuttaneet tavoitetta, joten nyt on sekin asia korjattava, puheenjohtaja Jouni Kemppi kiteyttää tulevaa vuotta.

Piirin varapuheenjohtajiksi valittiin Linda Brandt-Ahde Lappeenrannasta ja Antti Rämä Luumäeltä. Brandt-Ahde ja Rämä ovat toimineet aiemmin piirihallituksessa.

Uusina henkilöinä Keskustan Karjalan piirihallituksen valittiin Johanna Ikävalko Lappeenrannasta, Merja Mälkiä Luumäeltä, Pilvi Hyttinen Keskustanaisten edustajana ja Juho Kekäläinen Keskustanuorten edustajana.

Vanhoina jäseninä uudessa piirihallituksessa jatkavat Hemmo Suikki Imatralta, Jukka Lohko sekä Jarmo Pulli Lappeenrannasta, Tarja Husu-Tuuliainen Lemiltä, Kari Pekonen Parikkalasta, Taina Lonka Rautjärveltä, Kristiina Helminen Ruokolahdelta, Tuula Suurkaulio Savitaipaleelta ja Kimmo Kylämies Taipalsaarelta.

Keskustan Karjalan piiri ry.