Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa
21.11.2019 16:00
Kemppi Jouni LPR.jpg

Keskustan Karjalan piiri valitsi syyskokouksessaan piirihallituksen vuodelle 2020. Piirin puheenjohtajana jatkaa lappeenrantalainen Jouni Kemppi.

- Keskustalle tärkeä teema on lapset ja lapsiperheiden arki. Syntyvyys on koko Suomen ja Etelä-Karjalan keskeinen tulevaisuushaaste. Meidän tulee miettiä miten voimme auttaa lapsiperheitä paremmin heidän arjessaan. Piirissä käymme valmistautumaan kuntavaaleihin ja keskitymme järjestöllisiin asioihin. Minuun voi ottaa yhteyttä, mikäli kuntavaalit kiinnostavat, miettii tulevaa Jouni Kemppi.

Varapuheenjohtajina valittiin jatkamaan Pilvi Hyttinen Lappeenrannasta ja  Antti Rämä Luumäeltä. Uusina henkilöinä Keskustan Karjalan piirihallituksen valittiin Juho Heikka Keskustanuorten edustajana (varallaan Laura Helminen, Keskustanuoret) Mirva Hyvärinen Lappeenrannasta (Jarmo Pulli, Lappeenranta), Jari Karhu Lappeenrannasta (Satu Nousiainen, Lappeenranta), Leea Ohtamaa Taipalsaarelta (Kimmo Kylämies, Taipalsaari), Kari Terho Imatralta (Helena Roiha, Imatra) ja Pekka Ässämäki Savitapaleelta (Mirka Kotila, Savitaipale)

Vanhoina jäseninä uudessa piirihallituksessa jatkavat Teemu Europaeus Rautjärveltä (Taina Lonka, Rautjärvi), Tarja Husu-Tuuliainen Lemiltä (Jarkko Ovaskainen, Lemi) Anni Lifländer Ruokolahdelta (Mika Luukkonen, Ruokolahti), Eveliina Lohko Keskustanaisten edustajana (Anna-Maija Sipiläinen, Keskustanaiset), Jukka Lohko Lappeenrannasta (Riitta Munnukka, Lappeenranta), Merja Mälkiä Luumäeltä (Asmo Karhu, Luumäki) ja Sami Saukkonen Parikkalasta (Minna Kettunen, Parikkala)

Keskustan Karjalan piiri ry.