Johanna Ikävalko jatkaa Lappeenrannan Keskustan johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Johanna Ikävalko jatkaa Lappeenrannan Keskustan johdossa
22.11.2018 14:00
Ikävalko Johanna LPR.jpg

Keskustan Lappeenrannan kunnallisjärjestö teki henkilövalintoja syyskokouksessaan vuodelle 2019. Kunnallisjärjestön puheenjohtajana jatkaa joutsenolainen Johanna Ikävalko.

- Meillä on Lappeenrannassa tosi hieno kunnallisjärjestö ja olen iloinen, että saan jatkaa sen johdossa. Vuodesta 2019 on tulossa työntäyteinen, toteaa Johanna Ikävalko.

Kunnallisjärjestön varapuheenjohtajiksi valittiin Jukka Lohko Ylämaalta ja sihteeriksi Anna-Maija Sipiläinen Lappeenrannasta. Vaalipäällikkönä toimii Tuula Partanen Joutsenosta. Johtokunnan jäseninä toimivat vuonna 2019 Karoliina Ahtiainen, Pilvi Hyttinen, Mirva Hyvärinen, Jari Karhu, Tero Kokkonen, Timo Lampi ja Antti Vilkko.

- Eduskuntavaaleissa Keskustalla on Lappeenrannasta ehdolla sosionomi (AMK), yhteiskuntatieteiden yo. Johanna Ikävalko ja kansanedustaja, rakennusinsinööri Ari Torniainen. Eurovaalien osalta Keskustan puoluevaltuusto päättää tekniikan ylioppilas Juho Kekäläisen ehdokkuudesta 25.11. Maakuntavaalien ehdokasasettelu on jo käynnissä, pohtii vaalipäällikkö Tuula Partanen tulevaa vuotta.

Keskustan Lappeenrannan kunnallisjärjestö ry.