Irja Liimatainen jatkaa Keskustanaisten Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Irja Liimatainen jatkaa Keskustanaisten Karjalan piirin johdossa
14.11.2012 0:00

Keskustanaisten Karjalan piirin puheenjohtajana jatkaa Irja Liimatainen Ruokolahdelta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Laura Kaijanen Lappeenrannasta. Keskustanaisten Karjalan piirin johtokunnassa jatkavat varsinaisina jäseninä Oili Kiiski Lemiltä, Tuija Näivä Savitaipaleelta, Mirja Huttunen Lemiltä, Tuula Partanen Lappeenrannasta ja Päivi Sormunen Imatralta. Uusina johtokunnassa aloittavat Merja Virtanen Lappeenrannasta sekä Elena Bryzgalova Ruokolahdelta.

Johtokunnan varajäseninä jatkavat Mirja Koppo Lappeenrannasta, Marja Hietamies Lemiltä, Tuula Jäkälä Savitaipaleelta ja Leena Hannonen Parikkalasta. Uusina johtokunnan varajäseninä aloittavat Pirjo Raskila Lappeenrannasta, Kairit Tahvola Imatralta sekä Mirva Hyvärinen Lappeenrannasta.

Henkilövalintojen lisäksi kokous päätti myös muista sääntömääräisistä asioista. Kokous oli hengeltään hyvin positiivinen. Kokous otti kantaa vakavaan asiaan.