Eino Nissinen Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Eino Nissinen Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi
26.9.2018 13:43

Kyyjärven va.kunnanjohtaja, kansanedustaja Mauri Pekkarisen entinen avustaja, Eino Nissinen on lähdössä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi. Nissinen ilmoitti ratkaisustaan tänään.

Eino Nissinen on työskennellyt Kyyjärven ja Karstulan kunnanjohtajina,  terveyspalveluiden johtavana asiantuntijana sekä Keskustan pitkäaikaisen kansanedustaja Mauri Pekkarisen avustajana Pekkarisen ministeriaikoina. Koulutukseltaan Eino Nissinen on yhteiskuntatieteiden maisteri Jyväskylän yliopistosta.

Nissinen asuu perheensä kanssa tällä hetkellä Kyyjärvellä. Kotoisin Nissinen on Jyväskylästä, jossa on toiminut myös kuntapoliitiikkona.

Keskustalla on tällä hetkellä kuusi nimettyä eduskuntavaaliehdokasta: kansanedustaja Petri Honkonen Saarijärveltä, kansanedustaja Anne Kalmari Kivijärveltä, KM Johanna Karjula Jyväskylästä, YTM Joonas Könttä Jyväskylästä, varapuhemiehen erityisavustaja Petri Neittaanmaki Jyväskylästä ja yleislääketieteen professori (emeritus)  Mauno Vanhala Jyväskylästä. Piirihallitus nimeää lisää eduskuntavaaliehdokkaita lokakuun kokouksessaan.

Lisätiedot:

Eino Nissinen