Eikun Keskusta-ämpäriä jonottamaan ja syksyn satoa korjaamaan!

Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Eikun Keskusta-ämpäriä jonottamaan ja syksyn satoa korjaamaan!
15.9.2017 18:01
ämpärit.jpg

Keskusta ämpärit löysivät kodin ennätysajassa Jyväskylän Paviljongissa pidetyillä WeenMaanWiljaa-syysmarkkinoilla. Keskustan kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin paikka Keskustan Keski-Suomen piirin eduskuntaretkelle 21.11. Arpa suosi Erkki Paanasta Lievestuoreelta. Tuotepalkinnot voitti: Petri Ahonen ja Mirjami Partanen Jyväskylästä. Onnittelut kaikille voittajille ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Keskustan Keski-Suomen piiri jakaa Keskusta-ämpäreitä sadonkorjuumarkkinoille osallistuville 16.-17.9. Jyväskylän Paviljongissa. Osastomme löydät aulasta.

Tervetuloa vierailemaan Keskustan osastolle Wemmi eli tuttavallisemmin WeenMaanWiljaa syysmarkkinoille la-su 16 -17.9. Osastomme L110 sijaitsee aivan Lutakonaukion sisääntulon tuntumassa. Jaamme molempina päivinä 150 ensimmäiselle Keskustan vihreän marjaämpärin! Tavattavissa myös Keskustan keskisuomalaisia kansanedustajia seuraavasti: Aila Paloniemi molempina päivinä klo 12,  Petri Honkonen la klo 11-13, Anne Kalmari la klo 10 sekä Mauri Pekkarinen su klo 11.