Ari Torniainen jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Ari Torniainen jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa
22.11.2012 0:00

Keskustan Karjalan piiri piti keskiviikkona 21.11 syyskokouksensa Lemin Museotuvalla. Keskustan Karjalan piirin puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Ari Torniainen. Päätös puheenjohtajasta oli yksimielinen. Piirihallituksen varapuheenjohtajina jatkavat Irja Liimatainen Ruokolahdelta ja Pilvi Hyttinen Lappeenrannasta.

Piirihallituksen jäseninä jatkavat Kari Toivanen Imatralta, Jukka Lohko, Pekka Lukkari ja Katri Pulli Lappeenrannasta, Olavi Punkka Lemiltä, Asmo Karhu Luumäeltä, Pekka Pesonen Parikkalasta, Harri Huhtanen Rautjärveltä, Topi Heinänen Ruokolahdelta, Tuula Suurkaulio Savitaipaleelta,

Uusina piirihallitukseen valittiin Merja Mälkiä Luumäeltä, Minna Kettunen Parikkalasta ja Kimmo Kylämies Taipalsaarelta. Edellä mainittujen lisäksi uusina piirihallituksessa aloittavat Aleksi Sairanen Etelä-Karjalan Keskustanuorten edustajana ja Eija Sinkko Keskustanaisten Karjalan piirin edustajana.

Lisätietoja;

Ari Torniainen