Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Sauvo / Uutiset ja tapahtumat

Tavataan

Uutisia

Kuntien kurjistamisen on loputtava

5.4.2013 Kokoomus ja SDP johtivat tietoisesti äänestäjiä harhaan sekä eduskunta- että kuntavaaleissa kuntien pakkoliitoksista. Vaikka muuta väitetään, ovat tähtäimessä selvästi pakkoliitokset kaupunkiseuduilla.

STX-päätös on viime hetken positiivinen ratkaisu

27.2.2013 Keskustan Varsinais-Suomen piirin Yrittäjätoimikunta yhtyy Varsinais-Suomen telakkatyöryhmän jäsenen esilletuomaan piirin lausuntoon, jonka mukaan piiri pitää telakkayhtiö STX:n sitoutumista pääomitukseen, alusten tilaajan merkittäviä rahoitusjoustoja ja valtion toimia Varsinais-Suomen työllisyyden ja suomalaisen telakkaosaamisen kannalta viime hetken ratkaisuna.

Suomen hallituksen toimittava telakka-asiassa

28.12.2012 Keskustan maakuntahallitusryhmä pitää STX:n tilauksen lipsumista Turusta Ranskaan työllisyyden, viennin ja koko meriteollisuusklusterin tulevaisuuden kannalta suurena menetyksenä.

Pekka Myllymäki puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

21.11.2012 Varsinais-Suomen Keskusta on asettanut Pekka Myllymäen ehdolle puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

Piirikokoustiedote ja kannanotot

19.11.2012 Keskustan Varsinais-Suomen piiri piti syyskokouksensa Loimaan Metsämaan Kalliohovissa 16.11. Paikalle oli kokoontunut toistasataa virallista edustajaa ja kaiken kaikkiaan puolitoistasataa osallistujaa. Ajankohtaista poliittista tilannetta ruotivat kansanedustajat Annika Saarikko ja Esko Kiviranta. Keskustan hyvä menestys kunnallisvaaleissa Varsinais-Suomessa sai myös kokousväen käyttämään kiittäviä puheenvuoroja.

V-S Keskustan syyskokouksen henkilövalinnat

18.11.2012 Jani Kurvinen taputettiin jatkoon

Vaihtoehto on

19.10.2012 Keskustan V-S Piirin työvaliokunnan kannanoton mukaan on olemassa vaihtoehto yli 200 kunnan hävittämiselle

Sauvo luottaa Keskustaan

20.9.2012 Sauvon Keskusta osallistuu kunnallisvaaleihin liki ennätyksellisen pitkällä listalla. Luottamus on työllä ansaittu: Keskustalla on enemmistö istuvassa valtuustossakin.

Eduskuntaryhmä jalkautui maakuntaan

DSCF1428.JPG 23.8.2012 Keskustan eduskuntaryhmän jäsenet jalkautuivat kesäkokouksensa yhteydessä Varsinais-Suomessa 16 eri paikkakunnalle.Raisiossa Heikki ja Maija Haaviston tilalla Hintsassa vierailivat ryhmän varapj Anne Kalmari sekä kansanedustaja Tapani Tölli.
Edellinen 1 2 3 ... 5 6 7 8 9Seuraava