Tervetuloa

Keskustan Pyhärannan paikallisyhdistyksen sivuille.

Tule mukaan

Kunnassamme toimii paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Puheenjohtaja Helka Huttela

Sihteeri Mervi Tattari

Tavataan

Uutisia

• peejiit.jpg

Syyskokous valitsi ehdokkaita ja puheenjohtajiston

17.11.2018

Varsinais-Suomen piiri valitsi puheenjohtajiston ja eduskuntavaaliehdokkaat sekä esityksen europarlamenttivaaleihin Taivassalossa pidetyssä piirikokouksessa.

• piirros_lintu.jpg

Varsinais-Suomen Keskustan seurakuntavaaliohjelma

5.9.2018

Kirkon jäsenenä voit vaikuttaa siihen, miten kotiseurakuntasi toimii lasten, nuorten, perheiden, sairaiden, yksinelävien, vanhusten, koko suomalaisen yhteiskunnan hyväksi. Seurakuntavaaleissa valittavat luottamushenkilöt puolestaan valitsevat uudet kirkolliskokousedustajat päättämään koko kirkon linjasta. Anna äänesi ja vaikuta!

• Piirihallitus järjestäytyi

24.1.2018

Kokoustiedote 23.1.2018 Varsinais-Suomen Keskusta, piirihallitus

• Varsinais-Suomi vaakuna.jpg

Sekoitetaan sote ja itsehallinto!

21.1.2016

Varsinais-Suomen keskustan piirihallitus on huolissaan tavasta, jolla maakunnallista sote-uudistusta ja maakunnallista itsehallintouudistusta johdetaan Varsinais-Suomessa.

• Satu Simelius puoluekokous Turussa 2014.jpg

Satu Simelius aloittanut Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajana

8.1.2016

Sauvolainen valtiotieteiden maisteri Satu Simelius on aloittanut 7.1.2016 Keskustan Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtajan viransijaisena