Tervetuloa Paimion Keskustan sivuille

Kunnallisjärjestö on Paimiossa toimivien paikallisosastojen kattojärjestö. Kunnallisjärjestö tekee yhdessä valtuustoryhmän kanssa paimiolaista kunnallispolitiikkaa.

Jos yhteisiin asioihin vaikuttaminen kiinnostaa sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Tarja Vuontelaan 0400910402 tarja.vuontela (at) paimio.fi  tai sihteeri Heikki Kupariseen 0505280681  heikki.kuparinen (at) paimio.fi tai johonkin muuhun näillä sivuilla mainittuun paikallisosaston tai kunnallisjärjestön toiminnassa mukana olevaan henkilöön - sinut otetaan lämpimästi vastaan!

Ota myös Paimion Keskusta seurantaan Facebookissa!

Paimion Keskusta valtuustoryhmän pitämät maanantaipalaverit ovat kaikille avoimia. Maanantaipalaverit ovat kaupunginhallituksen ja -valtuuston kokouksia edeltävinä maanantaina. Tilaisuudet alkavat klo 19.00 Paimion kaupungintalon kokoushuoneessa Kaira osoitteessa Vistantie 18, Paimio.

Keskustan Paimion kunnallisjärjestön sivujen päivityksestä vastaa Joona Uusitalo. Postia voit lähettää osoitteeseen joona.uusitalo (at) paimio.fi.

Tavataan

Maanantaipalaverit klo 19.00 Kaupungintalon kokoushuoneessa Kaira osoitteessa Vistantie 18, Paimio. Tervetuloa!

Uutisia

• peejiit.jpg

Syyskokous valitsi ehdokkaita ja puheenjohtajiston

17.11.2018

Varsinais-Suomen piiri valitsi puheenjohtajiston ja eduskuntavaaliehdokkaat sekä esityksen europarlamenttivaaleihin Taivassalossa pidetyssä piirikokouksessa.

• piirros_lintu.jpg

Varsinais-Suomen Keskustan seurakuntavaaliohjelma

5.9.2018

Kirkon jäsenenä voit vaikuttaa siihen, miten kotiseurakuntasi toimii lasten, nuorten, perheiden, sairaiden, yksinelävien, vanhusten, koko suomalaisen yhteiskunnan hyväksi. Seurakuntavaaleissa valittavat luottamushenkilöt puolestaan valitsevat uudet kirkolliskokousedustajat päättämään koko kirkon linjasta. Anna äänesi ja vaikuta!

• Varsinais-Suomen ensimmäiset maakuntavaaliehdokkaat on nimetty

13.4.2018

Varsinais-Suomen Keskusta valmistautuu maakuntauudistukseen ja nimesi ehdokkaita lokakuun maakuntavaaliin

• Piirihallitus järjestäytyi

24.1.2018

Kokoustiedote 23.1.2018 Varsinais-Suomen Keskusta, piirihallitus

• Varsinais-Suomi vaakuna.jpg

Sekoitetaan sote ja itsehallinto!

21.1.2016

Varsinais-Suomen keskustan piirihallitus on huolissaan tavasta, jolla maakunnallista sote-uudistusta ja maakunnallista itsehallintouudistusta johdetaan Varsinais-Suomessa.