Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kemiönsaari / Uutiset ja tapahtumat

Seurakuntavaalit2014

Ennakkoäänestys 27-31.10.2014

Varsinainen äänestyspäivä 9.11.2014

Keskustan Kemiön ehdokkaat:

• Mikko Hoikkala
  • Eeva Karlson
  • Tiina Torkkeli-Pitkäranta

Kaikki äänestämään!

Tavataan

Keskustan Kemiön paikallisyhdistyksen johtokunnan kokous

5.11.2014 klo 18.00 Kemiön grillillä

Keskustan Kemiön paikallisyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous

12.11.2014 klo 18.00 Kunnantalolla

Kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Uutisia

Piirikokoustiedote

Ovaska 18.3.2017 Laitilassa (2).jpg 20.3.2017 Keskustan Varsinais-Suomen piiri ry.:n vuosikokous Laitilassa 18.3.2017

Varsinais-Suomesta Suomen nousun pilotti

Jani Laitilassa 18.3.2017 (2).jpg 20.3.2017 Varsinais-Suomen Keskustan piirikokouksen kannanotto 18.3.2017 Laitilassa

Valtio ei ota käyttöön yhteysalusliikenteen maksuja

Yhteysalusliikenne kuva.jpg 13.2.2017 Ministeri kuunteli saariston asukkaita ja yrittäjiä

Puoluehallituksen valintoja

annina uutisiin.jpg 26.1.2017 Varsinais-suomalaiset Annina Ruottu ja Olavi Ala-Nissilä valittiin merkittäviin Keskustan puoluetehtäviin

Saaristoasiain-toimikunta vastustaa yhteysalusten maksukokeilua

saaristo.jpg 19.12.2016 Varsinais-Suomen Keskustan saaristoasiaintoimikunta vastustaa lausunnossaan valtioneuvoston asetuksen sisältöä. Yhteysalukset ovat perusedellytys saaristossa asumiselle ja elämiselle - elinehto, jota ei saa hävittää.

Syyskokous otti kantaa metsien ja saariston puolesta

Ranta saaristo.jpg 21.11.2016 Keskustan Varsinais-Suomen piirin syyskokous kokoontui Kemiönsaarella 19.11.2016 ja otti kantaa metsien hiilinielu- sekä merimetso ja hylje-kysymykseen. Lisäksi kokous kannatti Satu Simeliuksen valintaa Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi.

Syyskokouksen valinnat

piirikokous 191116.jpg 20.11.2016 Piirikokous valitsi Jani Kurvisen jatkoon piirin puheenjohtajaksi sekä varapuheenjohtajiksi Annina Ruotun (uusi) sekä Anna Sirkiän myös jatkoon.

Piirihallitus: Satu Simelius Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

SIMELIUS3438P.jpg 22.9.2016 Varsinais-Suomen Keskustan piirihallitus esittää Satu Simeliusta Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi.

V-S Keskustanaiset sai uuden järjestösihteerin

piippo-aino.normal.jpg 11.8.2016 V-S Keskustanaisten järjestösihteerinä elokuun alusta alkaen toimii tradenomi Aino Piippo.

Töitä tarjolla!

Työnhakuilmoitus Vesaiset Nuoret Naiset.jpg 15.4.2016 Haemme TOIMINNANJOHTAJAA / JÄRJESTÖSIHTEERIÄ Työ on kokoaikatyö, mutta kokonaistyöaika jakaantuu kolmen eri yhdistyksen kesken. Kolmena päivänä viikosta työntekijän päätoimena Vesaisten Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtajan toimi. Kaksi muuta päivää jakaantuvat puoliksi Varsinais-Suomen Keskustanuorten ja Keskustanaisten järjestösihteerin tehtävien parissa.
Edellinen 1 2 3 ... 6 7 8Seuraava