Varsinais-Suomen Keskusta

risteily_banneri.jpg

Uutisia
Tapahtumia

Tule mukaan! Kaikki kevään vaalitilaisuudet löydät vaalikalenterista

Vaalikalenteri

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • näkkileipä-ja-ruokailuvälineet-uutiskuva.jpg

Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

23.1.2019

Virtuaalinen tupailta palaa jälleen ruutuun. Torstaina 24.1. klo 17.30 pöytään katetaan suomalainen ruoka. Mistä ja miten saadaan entistä enemmän suomalaista ruokaa pöytään? Miten suomalainen viljelijä ja maatalous pärjäävät? Onnistuuko ruuan alkuperän jäljittäminen? Mitä kaikkea EU sallii ja kieltää?

• kohtaus-voimat-pois.jpg

Keskusta linjaukset: Köyhyyden kierre katkaistava – hyvää elämää muksusta mummoon!

22.1.2019

Keskustan tavoitteena on elämä ilman köyhyyttä. Tuoreessa, tänään julkistetussa köyhyyslinjauksessa pohditaankin useita keinoja köyhyyden taittamiseksi. Samassa yhteydessä Keskusta julkaisi myös hyvinvoinnin ja terveyden linjauksensa.

• asuminen-ja-liikenne-kerrostalo-pelastustie.jpg

Keskusta: 650 uutta poliisin virkaa ja keskituloisille parannettu oikeusturva

17.1.2019

Keskustan torstaina julkistetussa sisäisen turvallisuuden ja oikeuspolitiikan linjauksessa on selkeä vaatimus siitä, että poliisien määrää pitää pystyä nostamaan 7200 poliisin tasosta 7850 poliisin tasoon vuoteen 2023 mennessä.

• ALUEKEHITYSLINJAUS.jpg

Osaaminen avain koko Suomen menestykseen

10.1.2019

Keskustan juuri julkaistussa aluekehityslinjauksessa korostetaan, että osaava Suomi on menestyvä Suomi. Keskustalainen aluepolittinen ajattelu lähtee siitä, että ihminen voi asua, tehdä työtä, yrittää ja elää hyvää elämää siellä, missä haluaa.

• Pirkkalainen-Riikka.jpg

Puoluesihteeri Pirkkalainen: Vaaleja ei ole vielä käyty!

10.1.2019

Keskustan kannatus tuoreimmassa Ylen mittauksessa - 16,1 % - ei ole sitä, mitä olemme puolueessa viime viikkoina varovasti toivoneet. Se on juuri sen verran, minkä ihmisten mielestä tällä hetkellä ansaitsemme. Otamme gallupin viestin vakavasti, sanoo Pirkkalainen.

• Kaikkonen-Antti-2018-1-uutiskuva.jpg

Kenen johdolla työllisyyden nousu tulevaisuudessa turvataan?

21.12.2018

Hallituksen tavoite 72 prosentin työllisyydestä on nyt virallisesti toteutunut. Yli 120 000 suomalaista on siis vaalikauden mittaan saanut töitä.

Edellinen 1 2 3 ... 24 25 26Seuraava