Varsinais-Suomen Keskusta

FB_IMG_1527188246536.jpg

Keskustan Varsinais-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen.

Piiri suosittelee jäsenjärjestöjään tekemään saman päätöksen.

Myös piirin 15.4. järjestettäväksi sovittu vuosikokous pidetään myöhempänä ajankohtana.

Piiritoimiston henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokouksia hoidetaan mahdollisuuksien mukaan sähköisesti.

Poliittiset tilaisuudet ja kokoontumiset jatkuvat normaaliin tapaan, kun koronavirusepidemia hellittää.

Pysytään terveinä!

Satu Simelius

Hanna Vuola

Uutisia
Tapahtumia

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • jounijahäkkänen.png

Vaalien yhdistämisestä ei yksimielisyyttä puolueiden välillä

31.5.2017

Vuoden 2019 vaalien yhdistämisestä ei löydetty yksimielisyyttä puoluesihteerien työryhmässä. Asia etenee seuraavaksi oikeusministeri Antti Häkkäsen harkittavaksi.

• Saarikko-Annika_2015-uutiskuva.jpg

Annika Saarikko: Vielä vähän viinasta

31.5.2017

Annika Saarikon blogi alkoholiuudistuksesta.

• Vanhanen-Matti-uutiskuva.jpg

Keskustan ryhmäpuhe ulko- ja turvallisuuspoliittisen sekä EU-toimintaympäristön muutoksista

31.5.2017

Eduskunnassa keskusteltiin keskiviikkona pääministerin ilmoituksista ulko- ja turvallisuuspoliittisen sekä EU-toimintaympäristön muutoksista. Keskustan ryhmäpuheen piti Matti Vanhanen.

• Hallintarekisteri käsiteltiin; avoin omistus säilyi Suomessa

22.5.2017

Eduskunta hyväksyi monipolvisen käsittelyn jälkeen hallintarekisteriin liittyvän lain arvo-osuusjärjestelmästä. Viimeiset vaiheet olivat yhtä mutkikkaat kuin koko lain eteneminen. Esityksessä oli kyse siis pakollisen EU-lainsäädännön toimeenpanosta, johon Suomi oli kuitenkin onnistunut neuvottelemaan poikkeuksen saada säilyttää oma avoimen omistuksen malli.

• Ovaska-Jouni-3-uutiskuva.jpg

Keskusta allekirjoitti liberaalin manifestin

20.5.2017

Keskustan maailmanperhe, liberaalipuolueiden kansainvälinen kattojärjestö Liberal International (LI) kokoontui Andorrassa 18.-20.5.2017. Kongressi juhlisti järjestön 70-vuotista taivalta hyväksymällä liberaalin manifestin. Kongressiin osallistuneet puoluejohtajat allekirjoittivat manifestin kokouksen päätteeksi lauantaina 20.5. Suomen Keskustan puolesta manifestin allekirjoitti kokoukseen osallistunut puoluesihteeri Jouni Ovaska.

• Leppä-Jari--uutiskuva.jpg

Jari Leppä maa- ja metsätalousministeriksi

5.5.2017

Kansanedustaja Jari Leppä nimitetään tänään ministeriksi presidentin esittelyssä. Ministerien vastuualueisiin tulee samalla joitain muutoksia.

Edellinen 1 2 3 ... 41 42 43 44 45 ... 116 117 118Seuraava