Varsinais-Suomen Keskusta

51109573_2810875275620035_7595855855765946368_n.png

Uutisia
Tapahtumia

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • MikaLintilä1.jpg

Lintilä: Hallituksen ja Keskustan verolaskelmissa ristiriita

27.11.2013

Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mika Lintilä vaatii SDP:n puheenjohtajaa, valtiovarainministeri Jutta Urpilaista selvittämään yhteisö- ja osinkoveromuutosten vaikutukset kokonaisuudessaan suomalaisten tuloeroihin.

• JuhaRehula1.jpg

Rehula: Sote-uudistuksen umpikujasta on päästävä ulos

27.11.2013

Hallituksen on saatava perjantain rakenneuudistuspakettia koskevissa neuvotteluissaan aikaan päätökset, joilla turvataan sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut jokaiselle asuinpaikasta riippumatta.

• parlamentti.jpg

Keskustan eurovaaliehdokkaat on valittu

24.11.2013

Puoluevaltuusto valitsi 17 ehdokasta Kuopiossa. Puoluevaltuusto antoi puoluehallitukselle valtuudet nimetä kolme viimeistä ehdokasta. Puoluehallitus nimeää ehdokkaat ensi vuoden alussa.

• ElsiKatainen1.jpg

Katainen: Eläkeyhtiöt läpivalaistava

23.11.2013

Kokoomus ja SDP ovat ajaneet Suomen talous- ja työttömyyskriisiin. Hallituksen leikkaus- ja keskittämispolitiikan vuoksi hyvinvointiyhteiskunnan palvelut ovat vaakalaudalla.

• TimoLaaninen1.jpg

Timo Laanisen puhe puoluevaltuustossa

23.11.2013

Olemme kulkeneet melkoista vuoristorataa viime vuodet. Raskaan eduskuntavaalitappion jälkeen kävimme syksyllä 2011 aivan pohjamudissa. Ylen mittauksissa kannatuksemme oli alimmillaan 12,6 prosenttia. Nyt, reilut kaksi vuotta myöhemmin, saman mittaussarjan viimeisin mittaus kertoi lokakuussa, että olimme selvästi suurin puolue 23,2 prosentin kannatuksella.

• Anne_Kalmari_1.jpg

Kalmari: Varavoimaa kännykkämastoihin

18.11.2013

Piittaamattomuus maaseudun sähkökatkojen ongelmien kohdalla järkyttää. Haja-asutusalueilla tuhannet, jopa kymmenet tuhannet ihmiset ovat vailla viestintäyhteyksiä sähkökatkojen aikana.

Edellinen 1 2 3 ... 34 35 36 37 38 ... 44 45 46Seuraava