Varsinais-Suomen Keskusta

FB_IMG_1527188246536.jpg

Keskustan Varsinais-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen.

Piiri suosittelee jäsenjärjestöjään tekemään saman päätöksen.

Myös piirin 15.4. järjestettäväksi sovittu vuosikokous pidetään myöhempänä ajankohtana.

Piiritoimiston henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokouksia hoidetaan mahdollisuuksien mukaan sähköisesti.

Poliittiset tilaisuudet ja kokoontumiset jatkuvat normaaliin tapaan, kun koronavirusepidemia hellittää.

Pysytään terveinä!

Satu Simelius

Hanna Vuola

Uutisia
Tapahtumia

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • lampi-ilmasta.jpg

Keskusta julkaisi erälinjauksen ja julistautuu erämyönteiseksi puolueeksi

30.1.2019

Keskusta julkaisi tänään eräpoliittisen linjauksen, joka on puolueen ensimmäinen metsästykseen, kalastukseen ja eräharrastukseen keskittyvä poliittinen ohjelma. Suomessa on noin 300000 metsästäjää ja 1,5 miljoonaa kalastajaa, miljoonista marjastajista ja sienestäjistä puhumattakaan. Metsässä sekä luonnossa liikkuminen on tutkitusti hyvinvoinnin lähde. Keskusta haluaa edistää suomalaista eränkäyntikulttuuria ja luonnossa liikkumista elävän luontosuhteen säilyttämiseksi.

• vanhusten-hoitokoti.jpg

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajisto: Sote yksi työkalu vanhustenhoidon ongelmien korjaamisessa – SDP tekee vaalipolitiikkaa

30.1.2019

Isojen hoito- ja hoiva-alan yritysten Esperi Caren ja joidenkin muidenkin toiminnassa paljastuneet epäkohdat ovat vakavia – ja kaikin puolin kestämättömiä. Ahneus näyttää ohittaneen inhimillisyyden vanhustenhoidossa. Tätä emme voi hyväksyä.

• näkkileipä-ja-ruokailuvälineet-uutiskuva.jpg

Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

23.1.2019

Virtuaalinen tupailta palaa jälleen ruutuun. Torstaina 24.1. klo 17.30 pöytään katetaan suomalainen ruoka. Mistä ja miten saadaan entistä enemmän suomalaista ruokaa pöytään? Miten suomalainen viljelijä ja maatalous pärjäävät? Onnistuuko ruuan alkuperän jäljittäminen? Mitä kaikkea EU sallii ja kieltää?

• kohtaus-voimat-pois.jpg

Keskusta linjaukset: Köyhyyden kierre katkaistava – hyvää elämää muksusta mummoon!

22.1.2019

Keskustan tavoitteena on elämä ilman köyhyyttä. Tuoreessa, tänään julkistetussa köyhyyslinjauksessa pohditaankin useita keinoja köyhyyden taittamiseksi. Samassa yhteydessä Keskusta julkaisi myös hyvinvoinnin ja terveyden linjauksensa.

• asuminen-ja-liikenne-kerrostalo-pelastustie.jpg

Keskusta: 650 uutta poliisin virkaa ja keskituloisille parannettu oikeusturva

17.1.2019

Keskustan torstaina julkistetussa sisäisen turvallisuuden ja oikeuspolitiikan linjauksessa on selkeä vaatimus siitä, että poliisien määrää pitää pystyä nostamaan 7200 poliisin tasosta 7850 poliisin tasoon vuoteen 2023 mennessä.

• ALUEKEHITYSLINJAUS.jpg

Osaaminen avain koko Suomen menestykseen

10.1.2019

Keskustan juuri julkaistussa aluekehityslinjauksessa korostetaan, että osaava Suomi on menestyvä Suomi. Keskustalainen aluepolittinen ajattelu lähtee siitä, että ihminen voi asua, tehdä työtä, yrittää ja elää hyvää elämää siellä, missä haluaa.

Edellinen 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 ... 116 117 118Seuraava