Varsinais-Suomen Keskusta

FB_IMG_1527188246536.jpg

Keskustan Varsinais-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen.

Piiri suosittelee jäsenjärjestöjään tekemään saman päätöksen.

Myös piirin 15.4. järjestettäväksi sovittu vuosikokous pidetään myöhempänä ajankohtana.

Piiritoimiston henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokouksia hoidetaan mahdollisuuksien mukaan sähköisesti.

Poliittiset tilaisuudet ja kokoontumiset jatkuvat normaaliin tapaan, kun koronavirusepidemia hellittää.

Pysytään terveinä!

Satu Simelius

Hanna Vuola

Uutisia
Tapahtumia

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • Kulmuni-Katri-helmikuu-2019-3-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni: Suomesta ja Euroopasta kyberomavarainen

26.2.2020

Kyse on nykypäivän varautumisesta. Teemme maanosastamme vähemmän haavoittuvan ja vähennämme riippuvaisuuttamme globaaleihin suuryrityksiin.

• Keskelta-kovaa_jarviradio mainos.jpg

Keskusta alkaa kuulua Järviradiossa

13.2.2020

Puolueen Keskeltä & kovaa -podcastin radioinnit alkavat 15. helmikuuta. Keskustelussa suomalainen metsäosaaminen. Vieraina kansanedustaja Hanna Huttunen ja 4H-liiton toimitusjohtaja Tomi Alakoski.

• lumisade-omakotialue.jpg

Antti Kurvinen: Kuntapalvelujen turvaaminen kehysriihen kärkeen

12.2.2020

Kuntatalouden tilanne on huolestuttavasti heikentynyt. Äskettäin julkaistut ennakkotiedot kuntien ja kaupunkien viime vuoden tilinpäätöksistä osoittavat tilanteen kärjistyvän. Käytännössä kaikki manner-Suomen kunnat ja kaupungit - Helsinkiä lukuun ottamatta - ovat ajautumassa entistä syvempiin taloudellisiin ongelmiin. Kyse ei siis ole vain pienten kuntien ahdingosta.

• lumisade-omakotialue.jpg

Antti Kurvinen: Kuntapalvelujen turvaaminen kehysriihen kärkeen

12.2.2020

• Lohi-Markus-uutiskuva.jpg

Keskustan Lohi: Perheet voittavat – valinnanvapaus lisääntyy

5.2.2020

Joustava perhevapaajärjestelmä mahdollistaa sen, että Hangosta Utsjoelle jokaisen keittiönpöydän ääressä voidaan muovata se omalle perheelle paras ratkaisu. Kotihoidontuki jatkuu nykyisessä muodossaan ja sitä voi käyttää joustavasti.

• Kalli_Eeva_2019v.jpg

Eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Eeva Kalli: Joustavuutta perheiden arkeen

5.2.2020

Perhevapaauudistus on viimeisin osoitus siitä, miksi Keskustaa tarvitaan hallituksessa. Uudistus on tehty nyt perheiden ehdoilla. Kokoomuksen ja EK:n johdolla lopputulos olisi ollut leikkaus.

Edellinen 1 2 3 4 5 ... 46 47 48Seuraava