Varsinais-Suomen Keskusta

FB_IMG_1527188246536.jpg

Keskustan Varsinais-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen.

Piiri suosittelee jäsenjärjestöjään tekemään saman päätöksen.

Myös piirin 15.4. järjestettäväksi sovittu vuosikokous pidetään myöhempänä ajankohtana.

Piiritoimiston henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokouksia hoidetaan mahdollisuuksien mukaan sähköisesti.

Poliittiset tilaisuudet ja kokoontumiset jatkuvat normaaliin tapaan, kun koronavirusepidemia hellittää.

Pysytään terveinä!

Satu Simelius

Hanna Vuola

Uutisia
Tapahtumia

Piirin ja piirin jäsenyhdistysten avoimet tapahtumat ilmoitetaan myös Suomenmaan järjestöpalstalla

Suomenmaan järjestöpalsta

Uutisia Keskustasta
  • Lintilä-Mika-vakava-uutiskuva.jpg

Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Seisomme yrittäjien rinnalla

16.3.2020

Koronatilanne Suomessa on huolestuttava monella tapaa. Tärkeintä tällä hetkellä on keskittyä ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin. Samalla kuitenkin vaikutukset yritysten toimintaan ja sitä kautta yrittäjien sekä heidän työntekijöidensä hyvinvointiin ovat merkittävät. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa Keskusta seisoo yrittäjien rinnalla.

• Jalkautuminen-tupailta-2020-uutiskuva.jpg

Keskustan kansanedustajien valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu 27. -30.3. peruuntuu

12.3.2020

Keskustan eduskuntaryhmä on päättänyt peruuttaa maaliskuun lopussa pidettäväksi aiotun valtakunnallisen jalkautumisviikonloppunsa. Keskustan kansanedustajien oli tarkoitus järjestää tupailtoja ja olohuonetenttejä perjantaista maanantaihin 27. – 30.3. kautta Suomen.

• keskustan-eduskuntaryhmä-tunnus-uutiskuva.jpg

Antti Kurvinen: Koronaviruksen rajoitustoimet perusteltuja ja oikeita

12.3.2020

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen pitää hallituksen torstaina sopimia rajoitustoimia Suomessa perusteltuina ja oikeina sen jälkeen, kun WHO tällä viikolla julisti koronaviruksen pandemiaksi. Rajoitustoimia puoltaa Kurvisen mukaan myös virustartuntojen tuntuva lisääntyminen Suomen lähialueilla Euroopassa ja etenkin muissa Pohjoismaissa.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni koronaviruksesta: Varaudumme kaikkeen

10.3.2020

Tärkein tehtävämme on huolehtia ihmisten terveydestä ja turvallisuudesta sekä minimoida viruksen vaikutukset talouteen ja yrityksiin.

• Honkonen-Petri-5-2019-uutiskuva.jpg

Petri Honkonen: EU:n ilmastopolitiikka tuhoaa kaasuautoilun

6.3.2020

Keskustan vpj Petri Honkonen kritisoi EU:n ilmastopolitiikkaa. EU on Honkosen mukaan keskittynyt liikaa sähköautoihin ja vetytalouden edistämiseen. Se ei edistä päästöjen vähentämistä, vaan vaarantaa mm. pohjoismaisen liikennebiokaasun tuotantoverkoston kehittämisen.

• Kulmuni-Katri-helmikuu-2019-3-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni: Suomesta ja Euroopasta kyberomavarainen

26.2.2020

Kyse on nykypäivän varautumisesta. Teemme maanosastamme vähemmän haavoittuvan ja vähennämme riippuvaisuuttamme globaaleihin suuryrityksiin.

Edellinen 1 2 3 4 ... 46 47 48Seuraava