Uutiset ja tapahtumat

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Kunnat / Sipoo / Uutiset ja tapahtumat

La 09.11.2019 Keskustan Uudenmaan piirin syyskokous Pukkilassa.

Pe 12.04.2019 klo 15.00-18.00 Keskustan vaaliteltta Nikkilän K-Marketin edustalla. Paikalla Keskustan ehdokkaita Uudeltamaalta.

Pe 05.04.2019 klo 15.00-18.00 Keskustan vaaliteltta Söderkullan S-Marketin edustalla. Paikalla Antti Kaikkonen ja Outi Lankia klo 16.00 sekä Virpi Montonen. Mukana myös muita Keskustan ehdokkaita.

Ma 01.04.2019 klo 18.00 Kansanedustajaehdokas Outi Lankia osallistuu Sipoon kunnan järjestämään vaalitenttiin Topeliussalin lavalla.

La 30.03.2019 klo 13.00-13.45 Antti Kaikkonen Keskustan vaaliteltalla Nikkilän S-Marketin edustalla. Myös muita Keskustan ehdokkaita paikalla.

Keskustan Uudenmaan piirihallituksen kokous Palvelutalo Elsien kabinetissa ke 23.01.2019 klo 17.00 alkaen. Osoite: Jussaksentie 18K, Nikkilä.

Sipoon Keskusta Nikkilän markkinoilla su 30.9.18, paikalla kansanedustaja Eerikki Viljanen.

31.10.2019:

Sipoon Keskusta kannattaa Järvenpään Keskustan ehdotusta ja tukee Sonja Hällforsin valintaa piirin uudeksi puheenjohtajaksi. Sipoon Keskustan johtokunta ja Sonja Hällfors tapasivat yhteisessä illanvietossa. Sonjaa haastateltiin ja kuultiin monipuolisesti. Tulimme vakuuttuneiksi siitä, että Sonjassa on tarmoa, asiantuntemusta, kokemusta, osaamista ja ainesta pyrkimyksilleen Uudenmaan piirin puheenjohtajaksi.

Toivotamme myös Sonjan lämpimästi tervetulleeksi Sipoon paikallisyhdistyksen jäseneksi ensi vuodenvaihteessa.