Uutiset ja tapahtumat

11.11.2015 Keskustan Uudenmaa piirin toimintasuunnitelma vuodelle 2016

Keskustan Uudenmaan piirin johto 2016

10.11.2015 Keskustan Uudenmaan piirin henkilövalinnat vuodelle 2016

Kellokosken sairaalan jatkon varmistaminen on tärkeää

2.9.2015 Kannanotto 1.9.2015 Keskustan Uudenmaan piirin piirihallitus: Kellokosken sairaalan jatkon varmistaminen on tärkeää Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä (HUS) on syksyllä edessä päätös Kellokosken psykiatrisen sairaalan tulevaisuudesta. Keskustan Uudenmaan piirin mielestä on tärkeää, että sairaala jatkaa toimintaansa Tuusulan Kellokoskella.

Keskustan Uudenmaan piirin eduskuntavaaliehdokkaat

21.1.2015 Keskustan ehdokaslista Uudellamaalla on valmis.

Keskustan Uudenmaan piiri tukee Jasi Kuokkasta puoluesihteeriksi

8.5.2014 Keskustan puoluekokous Turussa 13.-15.6.2014 valitsee Keskustan puoluejohdon seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Kaksi uusmaalaista, Jasi Kuokkanen Vantaalta ja Ann-Mari Kemell, ovat ilmoittautuneet kisaan. Jasi Kuokkanen puoluesihteeriksi ja Ann-Mari Kemell varapuheenjohtajaksi.

Keskustan Uudenmaan piirin kannanotto

12.4.2014 Keskustan Uudenmaan piirin vuosikokous 12.4.2014 kylpylähotelli Päiväkummussa, Karjalohjalla, Lohjalla. Kannanotto liittyy sote-asioihin.

Kaikkien kuntien äänen on kuuluttava

29.3.2014 Keskustan Uudenmaan piirin piirihallituksen kannanotto 26.3.2014: Kaikkien kuntien äänen on kuuluttava.
Edellinen 1 2 3Seuraava