Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Kunnat / Loviisa / Uutiset ja tapahtumat

Tavataan

Uutisia

Keskustan Uudenmaan piirin piirihallitus nimesi ehdokkaita - 31 ehdokasta nimettynä

20.2.2019 Keskustan Uudenmaan piirin piirihallitus nimesi lisää ehdokkaita eduskuntavaaleihin 14.4.2019. Uudet ehdokkaat ovat Marja Airaksinen Vantaalta, Ilmari Kekkonen Vantaalta, Tuulia Koskinen Espoosta, Outi Lankia Porvoosta ja Virpi Montonen Joroisilta. Keskustalla on nyt nimettynä 31 ehdokasta, koko ehdokaslista alla.

Piirihallitus nimesi ehdokkaita

29.1.2019 Piirihallitus nimesi Satu Haapasaaren Kirkkonummelta, Nejdet Karadagin Vantaalta ja Tiina Tasmuthin Helsingistä ehdokkaiksi kevään eduskuntavaaleihin.

Piiri nimesi ehdokkaita 19.12.2018

20.12.2018 Piirihallitus nimesi uusia ehdokkaita: Tuomas Kauppinen Myrskylästä ja Säde Kallioinen Vantaalta.

Piirihallitus 2019

9.10.2018 Keskustan Uudenmaan piirin syyskokous 6. lokakuuta 2018 Karkkialassa valitsi piirihallituksen vuodelle 2019.

Piirin syyskokous nimesi ehdokkaita eduskuntavaaleihin

9.10.2018 Keskustan Uudenmaan piirin syyskokous nimesi lauantaina 6. lokakuuta 2018 ehdokkaita eduskuntavaaleihin huhtikuulle 2019.

KESKUSTAN UUDENMAAN PIIRIN KANNANOTTO PIIRIKOKOUKSESSA 6.10.2018

9.10.2018 UUDENMAAN KESKUSTA: REILUN KAUPAN PERIAATTEET MYÖS KOTIMAISILLE TUOTTEILLE

Uusmaalaisille lapsille vähemän eineksiä ja enemmän paikallista ruokaa

31.5.2017 Keskustan Uudenmaan piirin vuosikokouksen kannanotto

Maakuntavaltuusto valittava suoralla kansanvaalilla presidentinvaalien yhteydessä

8.3.2016 Keskustan Uudenmaan ja Helsingin piirin puheenjohtajat Jasi Kuokkanen ja Ville-Veikko Rantamaula edellyttävät suoraa kansanvaalia maakuntavaltuustoja valittaessa.
Edellinen 1 2 3Seuraava