Antti Hovi

Olen 35-vuotias Koskenkylässä asuva maalämpöasentaja ja kahden lapsen isä. Olen asunut yli 20 vuotta Loviisan Koskenkylässä maatilalla. Olen opiskellut maaseutuyrittäjyyttä ja harrastan pienimuotoista maaseutuyrittämistä isäni tilalla. Olen aktiivisesti mukana Koskenkylän koulun vanhempainyhdistyksessä. Olen toiminut työpaikallani työntekijöiden luottamusvaltuutettuna.

Politiikassa omia vahvuusalueitani ovat rakentaminen, maatalous sekä energia- ja ympäristöasiat. Olen aidosti kiinnostunut ajamaan loviisalaisten ihmisten asioita. Minuun voi olla rohkeasti yhteydessä. Haluan auttaa ja vaikuttaa niin pienemmissä kuin suuremmissa asioissa, jotta voimme kehittää Loviisasta parempaa paikkaa meille kaikille. Kunnallispolitiikkaa tehdään yhdessä kuntalaisten kanssa.

Toimin Loviisan Keskustan puheenjohtajana kuudetta vuotta. Olen Keskustan Uudenmaan piirin hallituksen jäsen toista vuotta. Piirihallituksen jäsenenä tapaan usein kansanedustajia ja puolueen väkeä, joten voin helposti viedä loviisalaisten viestiä eduskuntaan ja ministereille. Olen kaupunginvaltuuston varajäsen, teknisen lautakunnan ja sivistyslautakunnan suomenkielisen jaoston jäsen.

Sosiaalisessa mediassa voit seurata vaalityötäni Facebookissa Antti Hovi Loviisan kaupunginvaltuustoon