Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
    Keskusta viestii
    • ullaparviainen_vaaka.png

Keskustan kansanedustajat esittävät seksin oston kriminalisointia

24.9.2017

Joukko Keskustan kansanedustajia esittää kansanedustaja, Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviaisen johdolla seksin oston kriminalisointia. Parviainen on jättänyt asiasta kirjallisen kysymyksen eduskunnan puhemiehelle.

• Kulmuni-Katri-2017-uutiskuva.jpg

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni: Keskusta esittää "Suomi-sopimusta" – tukeeko SDP?

22.9.2017

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen esitti eduskunnan budjettikeskustelussa keskiviikkona pidemmän aikavälin aluepoliittista sopimusta. Suomi kaupungistuu. Keskusta ei sitä vastusta. Päinvastoin, kaupungit ovat Suomen menestykselle ehdottoman tärkeitä. Lisäksi on luonnollista, että ihmiset muuttavat paikkakunnalta toiselle.

• Vihreä-liitu--uutiskuva.jpg

Keskustalla avoin haku työryhmiin

12.9.2017

Avoin haku Keskustan kahdeksan uuden työryhmän jäseniksi on alkanut. Lisäksi asuntotyöryhmää täydennetään tämän haun kautta. Hakuaika päättyy 26.9.2017. Työryhmät ja niiden työ on tärkeä osa Keskustan ohjelmallista valmistautumista vuoden 2019 eduskuntavaaleihin ja laajemminkin puolueen tulevaisuustyöhön.

• Vaikuttajakiihdyttämö-uutiskuva.jpg

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma alkaa

12.9.2017

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma Vaikuttajakiihdyttämö alkaa keskiviikkona 13.9.2017. Mukana ohjelmassa on yli sata 16 - 29-vuotiasta nuorta koko Suomesta. Mentoreina puolestaan on alansa ammattilaisia ja vaikuttajia eri aloilta.

• risteily.png

Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

6.9.2017

Keskusta kokoontuu lauantaista sunnuntaihin 14. – 15.10.2017 yhteiselle presidentti- ja maakuntaristeilylle m/s Silja Europalle.