Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
    Keskusta viestii
    • Kurvinen-Antti-uutiskuva.jpg

Kurvinen: Tärkeintä nykyistä paremmat tiet kaikille

18.1.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen pitää hyvänä Anne Bernerin tarttumista väylänpidon ongelmiin ja kestämättömän nykytilanteen nostamista keskusteluun. Teiden, siltojen ja muiden liikenneväylien rapistumisesta on korkea aika käydä perusteellinen keskustelu ja hakea ratkaisuja surkeaan rahoitustilanteeseen myös uusien ideoiden kautta.

• sipilä-juha-uutiskuva.jpg

Sipilä: Eriarvoistumisen pysäyttämiseksi etsitään ratkaisuja

17.1.2017

Suomalaisuuteen kuuluu vahvasti se, että jokaisesta pidetään huolta. Tasa-arvo, välittäminen ja mahdollisuuksien luomien kaikille ovat ominaispiirteitä, joille suomalaisen yhteiskunnan tarina on rakentunut sadan vuoden ajan. Jokainen suomalainen on pidettävä mukana.

• Anttila-Sirkka-Liisa-uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila: Sipilälle työrauha

15.1.2017

Suomi on juuri aloittanut itsenäisyytemme 100-vuotta juhlavuoden monin eri tapahtumin. Juhlavuoden teemana on yhdessä. Isänmaatamme on rakennettu yhdessä asettaen aina kansakunnan etu oman etumme edelle. Sukupolvet ennen meitä puolustivat maata ase kädessä ja monet heistä uhrasivat itsenäisyytemme säilyttämiseksi oman henkensä. Kaveria ei jätetty.

• Kääriäinen-Seppo.jpg

Kansanedustaja Seppo Kääriäinen: Sipilästä ja vähän muustakin

14.1.2017

Sipilä on tullut politiikkaan saadakseen Suomen talouden nousuun ja välttämättömät uudistukset liikkeelle, eikä Sipilä toimi kiitosten toivossa, vaan tulosten takia.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

13.1.2017

Keskusta avaa valtakunnallisen kuntavaalikampanjansa risteilyllä Helsingistä Tallinnaan Viking Linen m/s Gabriellalla lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.