Tapahtumakalenteri

• sipilä-juha-uutiskuva.jpg

Sipilä: Eriarvoistumisen pysäyttämiseksi etsitään ratkaisuja

17.1.2017

Suomalaisuuteen kuuluu vahvasti se, että jokaisesta pidetään huolta. Tasa-arvo, välittäminen ja mahdollisuuksien luomien kaikille ovat ominaispiirteitä, joille suomalaisen yhteiskunnan tarina on rakentunut sadan vuoden ajan. Jokainen suomalainen on pidettävä mukana.

• Anttila-Sirkka-Liisa-uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila: Sipilälle työrauha

15.1.2017

Suomi on juuri aloittanut itsenäisyytemme 100-vuotta juhlavuoden monin eri tapahtumin. Juhlavuoden teemana on yhdessä. Isänmaatamme on rakennettu yhdessä asettaen aina kansakunnan etu oman etumme edelle. Sukupolvet ennen meitä puolustivat maata ase kädessä ja monet heistä uhrasivat itsenäisyytemme säilyttämiseksi oman henkensä. Kaveria ei jätetty.

• Kääriäinen-Seppo.jpg

Kansanedustaja Seppo Kääriäinen: Sipilästä ja vähän muustakin

14.1.2017

Sipilä on tullut politiikkaan saadakseen Suomen talouden nousuun ja välttämättömät uudistukset liikkeelle, eikä Sipilä toimi kiitosten toivossa, vaan tulosten takia.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

13.1.2017

Keskusta avaa valtakunnallisen kuntavaalikampanjansa risteilyllä Helsingistä Tallinnaan Viking Linen m/s Gabriellalla lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

12.1.2017