Me

12963829_10153604452935748_2453152242112166880_n.jpg

Näiltä sivuilta löydät tietoa toiminnastamme ja tavoitteistamme sekä asiat, joita me pidämme tärkeänä.

Keskusta on Pohjois-Savon sekä Savo-Karjalan vaalipiirin suurin puolue. Eduskuntavaaleissa 2015 keräsimme Savo-Karjalassa 32,5 %:a annetuista äänistä. Olemme siis alueen merkittävin vaikuttaja. Kevään kuntavaaleissa tavoitteenamme on olla edelleen Pohjois-Savon suurin kuntapuolue.

Keskustan Pohjois-Savon piiri toimii maakunnassamme 18 kunnan alueella. Keskusta on sitoutunut pitkäjänteiseen työhön alueen tasapuolisen kehittämisen puolesta. Meille on tärkeää, että jokaisella on asuinpaikkaa, ikää, sukupuolta tai etnistä taustaa katsomatta tasavertaiset mahdollisuudet palveluihin. Meille jokainen on yhtä arvokas ja tärkeä.

Eduskunnan ja Euroopan parlamentin työssä toimimme aktiivisesti, jotta pohjois-savolainen näkemys asioihin tulee kuuluviin. Alueeltamme eduskunnassa vaikuttaa neljä kansanedustajaa.

Meille palaute ja vuorovaikutteisuus ovat tärkeitä. Toivommekin Sinun ottavan rohkeasti yhteyttä ja antavan palautetta. Meidän kautta sinulla on mahdollisuus saada äänesi kuuluviin.