Ajankohtaista

Ajankohtaista tietoa ja kuvia ym löytyy Facebook sivustolta Keskusta Ylivieska, kannattaa tutustua sinne ja tykätä sivustosta.

Loka / Marraskuun tapahtumia

30.10.2017 Keskustan paikallisyhdistyksen syyskokous, esillä sääntömääräiset asiat.  Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu.

Pre­si­dent­tieh­do­kas Mat­ti Van­ha­nen ta­vat­ta­vis­sa lau­an­tai­na 4.11. Kah­vi­tar­joi­lut al­ka­vat puo­li tun­tia en­nen ta­pah­tu­man al­kua. Klo 9.30 Py­hän­tä, kun­nan­ta­lon au­di­to­rio. Klo 12 Haa­pa­ve­si, nuo­ri­so­ta­lo. Klo 14 Yli­vies­ka, Akus­tii­kan ra­vin­to­la­sa­li Tri­o­li.

5.11.2017 Pohjoisen paikallisyhdistyksen syyskokous, esillä sääntömääräiset asiat. Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu.

17.11.2017 klo 18.00 Kunnallisjärjestön syyskokous, esillä sääntömääräiset asiat. Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu.

Tervetuloa!

Syksyn tapahtumia

1.9.2017 pe klo 18.00 – 22.00 Kauppojen yö, Keskustan teltta Juurikoskenkadulla. Kansanedustaja Juha Pylväs tavattavissa, tule juttelemaan. Mehutarjoilu.

9.9.2017 la klo 10.00 – 14.00 Wiljanpäivät, Keskustan teltta kasarmialueella. Kansanedustaja Juha Pylväs tavattavissa, tule juttelemaan. Tarjotaan syksyn satoa.

Keskustan Ylivieskan kunnallisjärjestön ylimääräinen yleinen kokous

su 21.05.2017 klo15.00 Raudaskylän kristillisellä opistolla, Opistotie 4-6, kirkkosali. Asialistalla luottamustoimipaikkavalinnat ja maakuntavaaliasiat. Paikalla kansanedustaja Juha Pylväs.

1.5. klo 12.00 Vapputapahtuma Ylivieskan torilla, tapahtumassa mukana myös Keskusta ja paikalla kansanedustaja Juha Pylväs. Tervetuloa juttelemaan.

Keskustan Ylivieskan kunnal­lis­jär­jestön sään­tö­mää­räinen vuosikokous torstaina 27.4.2017 klo 18.00 Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu 6. Tervetuloa!

***

3201 KERTAA KIITOS KAIKILLE KESKUSTAA ÄÄNESTÄJILLE. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v8/f87/1/16/1f340.png Iso kiitos kuuluu myös ehdokkaille, talkooväelle ja kaikille teille, jotka teitte työtä tämän tuloksen eteen. Saimme äänistä 50.9% ja 19 paikkaa valtuustoon.

Vahvistettu vaalitulos

Kuntavaaleista enemmän kohdassa Kuntavaalit 2017

Menneet vaalitapahtumat

18.3. lauantai klo 15.00 - 17.00, vaalitapahtuma Kärkkäisellä keskikäytävällä. Paikalla kuntavaaliehdokkaita ja kansanedustaja Juha Pylväs sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni klo 16.30 - 17.00

19.3. sunnuntai klo 16.00 vaaliravit Ravikeskus Keskisessä

23.3. torstai klo 17.30 vaalipaneeli Rannan koululla (OAJ), Keskustan panelisti Kati Marjakangas

25.3. lauantai klo 10.00 – 15.00, vaalitapahtuma K-market Mustikan pihalla Keskustan teltta, paikalla myös kansanedustaja Juha Pylväs klo 12.30 -

Keskustanuorten Kenubiili pysähtyy Ylivieskassa Halpa-Hallin pihalla tiistaina 28.3. klo 16.30 - 17.30. Tapahtumassa mukana kuntavaaliehdokkaita. Tervetuloa juttelemaan!

1.4. lauantai klo 10.00 - 15.00, vaalitapahtuma Halpahallin pihalla Keskustan teltta, kahvitarjoilu.

8.4. lauantai klo 10.00 - 15.00, vaalitapahtuma  Citymarketin pihalla, Keskustan teltta, makkara- ja kahvitarjoilu. Paikalla myös kansanedustaja Juha Pylväs

9.4. sunnuntai klo 20.00 - vaalivalvojaiset Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu 6.

Vaalipaneelit, joissa Keskustan panelisti mukana

29.3. keskiviikko klo 10.00 – 13.00 puoluetori Centriassa, pääaula Vierimaantie 7. Puoluetorin järjestää ammattikorkeakoulun opiskelijakunta COPSAn alajaosto YTO. Noin klo 11 on vaalipaneeli. Puoluetori on hyvä tilaisuus tulla tapaamaan nuoria äänestäjiä. Keskustan panelisti Heikki Yli-Olli

30.3. torstai klo 18.00 yrittäjäpaneeli Centriassa Vierimaantie 7. Keskustan panelisti Heikki Yli-Olli

3.4. maanantai klo 12.45 Ylivieskan lukion opiskelijakunnan hallitus ja Ylivieskan nuorisovaltuusto järjestävät vaalipaneelin Ylivieskan lukiolla. Keskustan panelisti Paula Haapakoski

***

SUMOPAINIT 5.4. keskiviikko klo 18.00 painisalilla. Näillä näkymin yhteinen sarja naisille ja miehille, koska kyse ei ole voimasta, vaan myös taidosta ja tuurista  Kaikkien puolueiden ehdokkaat ovat tervetulleita. Kuuluttajana toimii Tuomo Haikola ja tuomarina Lasse Vehmas. Tervetuloa kannustamaan!

Keskustan Ylivieskan paikallisyhdistyksen sääntömääräinen Vuosikokous maanantaina 20.3. klo 19.00 Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu 6. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! Johtokunta kokoontuu klo 18.00.

Naisten Akatemia

Perjantaina 3.3. pidettiin Ylivieskassa Naisten Akatemia-tilaisuus, johon osallistui 16 järjestöaktiivia. Illan aiheena oli vaikuttava puheenvuoro ja kokoustekniikka. Kouluttajana toimi kokenut keskustavaikuttaja Eija-Riitta Niinikoski NIvalasta ja paikalla oli myös Pohjois-Pohjanmaan piirin naisten puheenjohtaja Johanna Vakkuri Oulusta.